A Triatlon 1 és 2 sikere után újabb befektetési konstrukcióval jelentkezik a CA IB Alapkezelő. A Triatlon 3 a korábbi konstrukciós technikát viszi tovább: 3 befektetési stratégia teljesítményének legjobbját kapjuk meg. Az egyes stratégiáknál különböző mértékben részesülhetünk a részvénypiac, az árupiac, ingatlanpiac illetve a pénzpiaci termékek hozamából. A konstrukció egyedi jellegét az adja a korábbi termékekhez képest, hogy a részvényeknél az alapkezelő kínai, koreai és japán befektetési lehetőségekből válogat a közép-európai papírok mellett.
A távol-keleti befektetési lehetőség megteremtésével az alapkezelő hozzáférést kíván biztosítani ahhoz, hogy az alap befektetői részesüljenek a gyorsan fejlődő ázsiai gazdaságok kínálta lehetőségekből. Az alapkezelő szakemberi úgy gondolják, hogy ezeken a piacokon a következő években is kétszámjegyű növekedést produkálhatnak a részvénypiacok (százalékban). Mindezt a korábbi konstrukciókhoz hasonlóan limitált kockázattal élvezhetik a befektetők, mely azt jelenti, hogy a tőke veszélyeztetése nélkül fektetnek be (alapkezelő tőkegaranciát biztosít).
Az alapnál három stratégiának megfelelő portfóliót állítanak össze a részvény-, az árupiac, az ingatlanok (európai) és a pénzpiac (magyar) elemeiből válogatva. Az agresszívebb portfólió 30%-a árupiaci befektetést, 50%-a részvényt, 10-10% ingatlant és pénzpiaci terméket tartalmaz. A másik szélsőség a konzervatív portfólió, itt 40% a pénzpiac súlya, 30% a viszonylag biztonságos ingatlan, 20% a részvény és 10% az árupiac. A kiegyensúlyozott portfóliónál majdnem egyenlő az elosztás.
Az alapkezelő folyamatosan méri a három portfólió teljesítményét, a konstrukció sajátossága, hogy a legjobban teljesítő portfólió hozama képezi a kifizetés alapját. Ezt a különböző opciós lehetőségekkel lehet biztosítani.
A CA IB 2003 óta indít garantált alapokat. Az első alapból a befektetők 3 mrd Ft értékben jegyeztek, a másodikból 5 mrd Ft értékben, a harmadiknál ennél is magasabb érdeklődésre számítanak. Az alap jegyei február 27-től március 24-ig jegyezhetők.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Az alapkezelő további tervei között szerepel, hogy az Unicredit és a HVB egyesülés után az anyacég külföldi vagyonkezelési részlegének (Pioneer Investments) termékeit is elkezdje forgalmazni Magyarországon. Egyelőre folyik azoknak a termékeknek a kiválasztása, melyekre a magyar piacon érdeklődés mutatkozhat.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








