Rengeteg magyar fektette ide a pénzét: most látszik csak igazán, mekkora bukta lehet belőle 2026-ban
Az egyik magyarázat szerint a kriptokultúra nem volt hajlandó felnőni, és ez távol tartja a potenciális befektetőket.
A PSZÁF megállapította, hogy a Fund Partners K&H Szakaszos Hozamú 1 Alap kollektív befektetési értékpapírjainak magyarországi forgalomba hozatala megfelel a tőkepiacról szóló 2001. évi CXX. törvénynek, ezen belül az Európai Unió másik tagállamában létrehozott európai befektetési alapnak megfelelő kollektív befektetési forma által kibocsátott kollektív befektetési értékpapír belföldi forgalomba hozatalára vonatkozó különös rendelkezésekben meghatározott feltételeknek.
A Fund Partners luxemburgi bejegyzésű, változó tőkéjű befektetési társaság mint kibocsátó köteles gondoskodni a forgalmazás feltételeinek folyamatos biztosításáról, továbbá arról, hogy a tájékoztató, a kezelési szabályzat, a rendszeres és rendkívüli jelentés magyar nyelven a befektetők rendelkezésére álljon.
A terméket a Kereskedelmi és Hitelbank Rt. forgalmazza.
Az egyik magyarázat szerint a kriptokultúra nem volt hajlandó felnőni, és ez távol tartja a potenciális befektetőket.
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.


