Gyengült a forint a főbb devizákkal szemben kedden kora estére a bankközi devizapiacon reggelhez képest.
Pénteken kora estére jelentősen erősödött a forint a legfontosabb devizákkal szemben – a nap nyertese egyértelműen a magyar fizetőeszköz lett.
Az euró árfolyama a reggeli 399,92 forintról 397,92 forintra csökkent estére. A nap folyamán az euró 397,68 és 400,32 forint között ingadozott, de végül a forintnak sikerült „magához ragadnia" az irányítást.
Hasonlóan alakult a helyzet más devizákkal szemben is:
- A svájci frank 430,16 forintról 426,87-re süllyedt.
- A dollár a reggeli 350,22 forintról 344,41 forintra esett vissza.
- Közben az euró-dollár árfolyam is mozgott: 1,1419-ről 1,1553 dollárra nőtt az árfolyam, ami az euró erősödésére utal a dollárral szemben.
A forint látványos pénteki teljesítménye mögött több tényező is állhat – egyes elemzők szerint nemzetközi befektetői hangulatjavulás, míg mások a dollár gyengülését látják fő mozgatórugónak.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








