A kutatók közösségi bejegyzésekből is azonosítottak albínó siklókat – egy fotó akár tudományos felfedezést is érhet.
A megélhetés és a gazdasági helyzet a legfontosabbak a magyar és más EU-s állampolgároknak is - ez derült ki egy új felmérésből.
A migrációs problémák helyett sokkal inkább a megélhetési gondok aggasztják a magyarokat - ez derült ki az Eurobarométer legújabb felméréséből, melyet a HVG szemlézett. A felmérésben több ezer szavazópolgár megkérdezésével az derült ki, hogy a magyarok igen kiemelkedő mértékben állnak a megélhetési nehézségekkel küzdők toplistáján, és azért is szavazott egyik vagy másik pártra a júniusi választáson, mert ettől is reméli, hogy könnyebb lehet a helyzete.
A második legfontosabb téma - nem csak Magyarországon, hanem az egész EU-ban a gazdasági helyzet, ezt itthon 41, EU-szerte pedig 46 százaléka jelölte be a megkérdezettek közül. Mindezek mellett érdemes megjegyezni, hogy a migrációs problémák csak a hetedik helyen vannak ebben a listában, a magyarok még az EU-s átlagnál is kevésbé tartják ezt kiemelt problémának.
Örülhetnek a húsimádó magyarok: jó hírek érkeztek a kedvencükről, ez a pénztárcának is jót fog tenni
A piaci árak alakulására egyaránt hatnak a globális kereskedelmi bizonytalanságok és az uniós kínálat szezonális változásai.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








