Egy pakisztáni üzletember és azeri riválisai titkos hálózatot építettek az orosz olaj kijuttatására a világpiacra.
Javítani kellett egy turbinát, visszaállhat a normális mennyiség Európába hozatala. Csütörtökön a szokott rendben indulhat újra az Északi Áramlat gázvezeték Oroszországban.
Csütörtökön a szokott rendben indulhat újra az Északi Áramlat gázvezeték Oroszországban - közölte a Reutersszel több forrás is. A vezetéken egy turbinát kellett megjavítani, ehhez pedig Kanadába szállították, de ez a tervek szerint még ma megérkezik.
Az Északi Áramlat, Európa egyik legfontosabb gázszálító vezetéke még júniusban csökkenntette jelentősen a gázmennyiséget: a szokásos 110 millió napi köbméterről a hónap végére a harmadát, 33 millió köbmétert szállított naponta. Ez komoly riadalmat okozott a kontintensen, a gáztározók töltöttsége ugyanis messze van a kívánatostól, és az energiaválságban mindenki a megoldásokat keresi már most is, hogy elég gáz legyen a hamarosan beköszöntő fűtési szezonra.
Az európai energiaválság okairól, a hazánkra is gyakorolt hatásairól a Pénzcentrum is írt, a cikket itt tudod elolvasni:
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








