Erősödött a forint hétfő reggelre a főbb devizákkal szemben a péntek esti jegyzéséhez képest a nemzetközi devizakereskedelemben.
Már hétfő reggel 402,5 közelébe gyengült a forint, ezzel kézzelfogható közelségbe került a 403-as történelmi mélypont. Délelőttre pedig 403,3-ig emelkedett az euró jegyzése, ez már fél százalékos forintgyengülést jelent péntek estéhez képest.
A magyar deviza így megint alulteljesítő, hiszen a lengyel zloty 0,1 százalékkal gyengült, a cseh korona pedig stagnál. A jelek szerint nem tud 400 alá visszaerősödni a forint az euróval szemben, napok óta a lélektani határ felett járunk - írja a Portfolio. Később új történelmi csúcsra, 403 fölé emelkedett az euró jegyzése, a gyengülés azóta is tart.
Még 11 óra sem volt, már 404,2-nél járt az euró, 0,7%-kal magasabb értéken a péntek estinél.
Cikkünk frissül.
Azóta csak tovább gyengült a forint, az új maximum 404,64.
Örülhetnek a húsimádó magyarok: jó hírek érkeztek a kedvencükről, ez a pénztárcának is jót fog tenni
A piaci árak alakulására egyaránt hatnak a globális kereskedelmi bizonytalanságok és az uniós kínálat szezonális változásai.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








