Több autó is lerobbant, miután vízszennyezett benzint tankoltak az M7-es autópálya egyik Shell-kútjánál.
Rendkívüli Kormányinfót tart Gulyás Gergely ma 21:30-kor: mi nem várhatott holnap reggelig?
Gulyás Gergely rendkívüli Kormányinfót fog tartani március 10-én, csütörtökön 21:30-kor. A sajtótájékoztatón Hernádi Zsolt, a MOL elnök-vezérigazgatója is ott lesz. Tudósításunk ITT érhető el!
Gulyás Gergely rendkívüli Kormányinfót fog tartani március 10-én, csütörtökön 21:30-kor. A sajtótájékoztatón Hernádi Zsolt, a MOL elnök-vezérigazgatója is ott lesz. Vélhetően a hazai üzemanyag-ellátottságról lesz szó. Mint ismeretes, Hernádi Zsolt, a Mol elnök-vezérigazgatója szerint nincs üzemanyag-ellátási probléma Magyarországon, a fennakadásokat logisztikai gondok okozzák. Hernádi szerint a részvényeseknek sem kell aggódniuk, a vállalat stabil.
A Kormányinfót a Pénzcentrum élőben közvetíti!
(Címlapkép - Illyés Tibor, MTI/MTVA)
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








