Tavaly 10 milliónál is több palackot váltottunk vissza egy-egy napon a karácsonyi ünnepek után.
Tegnap már meg is szavazta a parlament a vasárnapi boltzár eltörlését, vagyis akár újra kinyithatnának a boltok vasárnaponként. Az élelmiszerláncok már megszólaltak az ügyben, most mutatjuk, mit szólnak a vasárnapi nyitáshoz a sportáruházak.
A Decathlon elmondása szerint a vasárnapi boltzár eltörlése logikus lépés volt, ami vásárlók számára mindenképpen előnyt jelent, hiszen így talán enyhülhetnek a már-már elviselhetetlenné vált szombatok.
Véleményük szerint már egy év alatt is sokat változott a helyzet, ugyanis most már azok a munkavállalók is inkább a nyitva tartás ellen vannak, akik egy éve még a boltzár ellen voltak, hiszen ez alatt az időszak alatt hozzászoktak a heti egy fix szabadnaphoz. Ezért az ő szempontjukból negatív a fogadtatás.
KATTINTS! Lázadnak a dolgozók: nem mindenki örül a vasárnapi nyitásnak
- válaszolta megkeresésünkre a Decathlon ügyvezető igazgatója, Pósfai Gábor.
Összességében azt gondolják, hogy egy évvel ezelőtt jobban át kellet volna gondolni az eredeti törvényt. Az áprilisi vasárnapokon pedig még biztosan nem nyitnak ki, hiszen először szeretnék kikérni a dolgozóik véleményt, ráadásul erre a hónapra már a dolgozók beosztása is készen van. Nem szeretnének kapkodni, sokkal fontosabbnak tartják, hogy a dolgozókkal együtt hozzanak egy mindenki számára elfogadható döntést.
- tette hozzá a Pósfai Gábor.
Ezzel szemben a Hervis Sport- és Divatkereskedelmi Kft. egyértelműen üdvözli a vasárnapi nyitvatartás tilalmának feloldását. Mindent megtesznek annak érdekében, hogy mind a 27 hazai üzletüket a lehető legrövidebb idő alatt felkészítsék a vasárnapi vásárlók kiszolgálására.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
- mondta el Viola Krisztina, a Hervis Sport- és Divatkereskedelmi Kft. ügyvezetője.
A menedzsment tájékoztatása szerint a Hervis a 2015-ös évet stabil forgalomnövekedéssel zárta. Az online értékesítésből származó bevételek aránya is dinamikusan nőtt az éves forgalmon belül: 2015 első felében például mintegy 43 százalékos növekedést produkált ez a csatorna az előző év hasonló időszakához képest.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








