Az Orsay még a koronavírus miatt zárta be magyarországi boltjait, de most újra megpróbálkoznak a nyitással.
A boltlánc évek óta elkötelezett támogatója, partnere a közösségi sporteseményeknek, fesztiváloknak. Az idei évben is számos sportrendezvényen és meghatározó magyar fesztiválokon találkozhatnak a résztvevők az áruházlánc kínálatával, saját márkás termékeivel, amelyekkel a vállalat hozzájárul a pénztárcabarát kikapcsolódáshoz.
Az ALDI immár hét éve debütált a Sziget Fesztiválon: kifejezetten a fesztiválozókra szabott pop-up boltjával települt ki Európa egyik legnagyobb zenei eseményére, amelyben élelmiszerekkel, friss zöldség-gyümölcs kínálattal, helyben sült pékáruval várta a résztvevőket. Az üzletben a megszokott alacsony bolti árakon vásárolhattak be a fesztivál látogatói. A fesztiválbolt mellett felállított grillteraszon a boltlánc szakácsai kérésre ingyenesen készre is sütötték az üzletben vásárolt termékeket. 2017-ben már a VOLT Fesztiválon és a Balaton Soundon is megjelent az üzletlánc kínálata, továbbá a 17. FINA Világbajnokság két helyszínén is találkozhattak szurkolók az áruházlánc ideiglenes üzleteivel. A Gyerekszigeten a családok játékos formában ismerkedhettek meg az üzletek felépítésével, a futballrajongókat pedig 2021-ben, a labdarúgó-Európa-bajnokság során az Akvárium Klubnál kialakított szurkolói zónában a boltlánc foodtruckja fogadta.
A cég idén is kiveszi a részét a magyar fesztiválszezonból. Június 16. és 18. között a Gyerekszigeten várja a családokat, június 28. és július 1. között a Balaton Soundon, augusztus 9-től 15-ig pedig a Szigeten jelenik meg választékával. A zenei eseményeken az ALDI Grill Zónában a húsos BBQ fogások, marinádozott húsok, saslikok, grillkolbászok mellett grillezett sajtokat és vegán menüt is fogyaszthatnak a látogatók.
A Szigeten az áruházlánc idén ismét pop-up bolttal jelenik meg, amely 500 négyzetméteres alapterületével a korábbi évek Sziget-üzleteihez képest mintegy 30%-kal nagyobb lesz. A nagyobb üzlet kényelmesebbé és gyorsabbá teszi a bevásárlást a Szigeten, egyszerre sokkal több vásárló tartózkodhat majd benn, így megnő az áruház áteresztőképessége, és csökken a várható várakozási idő a csúcsidőszakban. Az fesztiváláruházban továbbra is bolti árakon lehet majd hozzájutni a mintegy 300 food és non-food termékből álló kínálathoz. Az pop-up bolton belüli látványpékségben frissen sül majd 18 féle pékáru és a boltlánc többi üzletéhez hasonlóan itt is új, önzáró ajtókkal felszerelt, a higiénikus vásárlást támogató bútorzat várja a vásárlókat.
A tervek szerint a cég idén már augusztus 9-én délben kinyitja az üzletét egy nyolcórás tesztnapra.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Vállalkoznál, de nem tudod, hogyan kell? Jelentkezz a Delfinek között programra!
Pitcheld vállalkozásod a GEN Z Fest-en, ahol mentoraink segítségével lendülhetsz túl a problémákon.
- Ebből a balesetből nem csak a motorosok tanulhatnak – videó
- Jól ment a Ferencváros korábbi ellenfeleinek az elődöntőben
- "Ötéves háború lesz" - a nap hírei
- Francia elnök: ha Oroszország győz, Európa biztonságának vége
- Az ügy, amelyet Joe Biden és Donald Trump is bevett a kampányába
- A magyar bírói fizetések emeléséért küzd az Európai Bírói Egyesület