Hamarosan kapható lesz a Tisza cipő limitált kollekciója, amit Azahrih-val közösen dobnak piacra.
8 és fél millió darab csokimikulást vettek a magyar fogyasztók több mint kétmilliárd forint értékben 2018. november-decemberben: ez 5 százalékos mennyiségi növekedést jelent 2017 azonos időszakához képest. Tarolnak a tejcsokoládé-figurák, amiket jellemzően a hipermarketekben szerzünk be az ünnepi szezonban. A sajátmárkás mikulásédességek forgalmában kétszámjegyű növekedést regisztráltak
A tavalyi karácsonyi szezonban (2018. november-decemberben) 8 és fél millió darab csokoládémikulást vásároltunk a hazai kiskereskedelemben 2,2 milliárd forint értékben: 2 százalékkal kevesebbet, mint 2017-ben. A 450+ tonnányi téli édességből mennyiségben 5 százalékkal fogyott több.
A kosarakba kerülő csokimikulások közel kilencven százaléka üreges, mennyiségben 6 százalékkal több fogyott belőlük, míg a töltött társaik iránt egyötödével csappant az érdeklődés egyik szezonról a másikra.
Ha mikulás, akkor márkás: 95 százalékot visznek a gyártói márkás termékek, 4 százalékos értékbeli csökkenés mellett. A sajátmárkás télapófigurák ellenben a 2017-es ünnepi szezon értékbeli forgalmának másfélszeresére növelték az eladásukat.
A magyarok leginkább 56-110 grammos csokoládémikulást vesznek: az értékbeli eladások kétötödét viszi a kiszerelés, míg szorosan nyomukban járnak a 21-55 grammos kiszerelésű figurák (38%). Kilőtt a nagyobb, 111-200 grammos csokimikulások forgalma: másfélszer több fogyott belőlük mennyiségben, mint a 2017-es szezonban.
- mondta Hajnal Dóra, a Nielsen vezető tanácsadója. "A figura végigkíséri a decemberi hónapot, és az elmúlt évek fogyasztói preferenciájában hatalmas elmozdulást nem tapasztaltunk: legyen édes, legyen üreges." Csokimikulást a nagyobb boltból: a 2500 négyzetméternél nagyobb üzletekben realizálódik az értékbeli forgalom 40 százaléka, ami 5 százalékos értékbeli csökkenés az előző szezonhoz képest. Ellenben a diszkontokban történő értékesítés kétszámjegyű növekedést regisztrált a Nielsen.
Elképesztő mennyiségű hamis árut foglaltak le Magyarországon: rosszul járt volna, aki pénzt ad ezért
Cigarettahamisítókra csapott le a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV): másfélmillió szál hamisított cigarettát találtak és foglaltak le Nyíregyházán.
Ezzel etetnek minket a boltok: féltve őrzött igazság derült ki több méregdrága, márkás élelmiszerről
Egyre népszerűbbek Magyarországon az áruházláncok sajátmárkás termékei. De mekkora kompromisszumot kell kötnie annak, aki ezekre cserélné le márkás kedvenceit, hogy spóroljon?
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Most hétvégén országos állateledel-gyűjtés: online térkép mutatja az adománypontokat
Május 11-12-én 10 és 16 óra között, harminchat helyszínen, az ország valamennyi INTERSPAR áruházában.
- A vezérkari főnök szerint a magyar hadseregnek fel kell készülni a konfliktusra - a nap hírei
- Történelmi mélyponton a cseh sörfogyasztás – fejenként évi 128 liter…
- Nagyon boldog lehet, aki ezekre a számokra tippelt
- Berlinben több mint ezren tüntettek a villanyautók ellen
- Donald Tusk: az orosz fokozzák a Lengyelország elleni hibridháborút
- Szegeden folytatódott a kajak-kenu válogatott diadal sorozata