Egyre népszerűbbek Magyarországon az áruházláncok sajátmárkás termékei. De mekkora kompromisszumot kell kötnie annak, aki ezekre cserélné le márkás kedvenceit, hogy spóroljon?
Elindította idei grill-kampányát a Spar: az áruházlánc az élelmiszerek mellett a kerti sütögetéshez szükséges eszközökkel is készül.
Heiszler Gabriella, a Spar Magyarország ügyvezető igazgatója az áruházlánc keddi sajtótájékoztatóján elmondta: a grillezés akár fél éven keresztül is meg tudja mozgatni a fogyasztókat. Az idei kampány április végén kezdődött, és hivatalosan augusztus 20-ig tart.
A kínálatban a hústermékek mellett megjelennek saját márkás szószok, saláták, grillsajtok is. Az áruházak kiemelt kínálattal készülnek a grillezéshez szükséges eszközökkel, például bográcsokkal, különböző faszenekkel, sőt, begyújtókéményekkel is. Kapható klasszikus BBQ töltényszmóker is, ami lehetővé teszi a több órás, alacsony hőmérsékletű sütést.
Az áruházakban évek óta egyre nagyobb a kereslet a szezonális grilltermékek iránt, növekszik a prémium kategóriás kínálat is, kapható például fűszerezett bárány-és borjúhús, érlelt Angus marha steak, vagy érlelt Angus sous-vide marhacomb steak is.
Az élelmiszerekhez különféle recepteket, grillezési tippeket is kapnak a vásárlók. A receptek mellett azt mutatják be, hogy a füstölőket, faszeneket, speciális sütési eszközöket hogyan érdemes használni.
Rengeteg magyar kedvenc termékét változtatják meg: ennyit a legendáról, ezt is megtépte az idő szele
Hamarosan kapható lesz kés nélküli svájci bicska is, a cég ezzel reagál az egyre szigorodó nemzetközi szabályozásokra.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
- A rendőröknek is hazudott az apa, hogy lánya visszaköltözzön hozzá
- Együttműködésre készül a Széchenyi István Egyedem és a kínai járműóriás NIO
- Peren kívül egyezne meg a Nemzeti Színházzal Horváth Lajos Ottó
- Uniós megegyezés született a befagyasztott orosz pénzek ügyében
- Újabb fejlemény a bőnyi iskolában megkéselt diáklány ügyében
- Az UVSE nyerte a női vízilabda országos bajnokságot