Hamarosan kapható lesz a Tisza cipő limitált kollekciója, amit Azahrih-val közösen dobnak piacra.
A magyarok leginkább közömbösen állnak a Valentin-naphoz, sokan csak fölöslegeses pénztárca nyitogató mesterkélt ünnepnek tartják, ugyanakkor a 30 alatti internetezők körében egyre népszerűbbnek számít az ünnep. Mindezek mellett pedig az is kijelenthető, hogy az "import-ünnep" következtében bonbonértékesítésben bizony a Bálint-nap már harmadik befutó a karácsony és a nőnap mögött.
Hiába sokak ellenállása, hazánkban is egyre népszerűbb a szerelmesek ünnepe, azaz a Valentin-nap. Habár az emberek többsége még nincs meggyőzve a nap létjogosultságáról, az egyre erősödő marketingdömping hatásaként mára már itthon is mindenkinek van véleménye a széles körben ismert napról.
Közömbösen, de azért elvagyunk vele
Hiába a boltok polcain sorakozó szívecskék hada a magyarok leginkább közömbösen állnak az ünnephez. A többség (63%) felesleges, pénztárca nyitogató mesterkélt ünnepnek tartja a Valentin-napot. A mögöttes érvelés pedig egyszerű: a másik iránti érzéseinket nem csak évente egy alkalommal kell kimutatni. Az együtt töltött minőségi idő, a romantika, az apróbb ajándékok és persze a tartalmas szexuális élet mind olyan elemei a harmonikus párkapcsolatnak melyekre a mindennapokban is szükségünk (lenne).
A 30 alatti internetezők körében azonban egyre nagyobb népszerűségnek örvend a tengeren túlról átvett "hagyomány". Körükben ráadásul 41 százalék kifejezetten pozitívan áll a témához és örül a kezdeményezésnek. Sőt, a nemzetközi trendeket követve hazánkra is igaz, hogy minél fiatalabb valaki, annál nagyobb jelentőéggel bír számára február 14-e - derült ki a Bónusz Brigád és a GKI Digital közös kutatásából.
A Valentin-nap igazán azon párok körében népszerű, akik ugyan már együtt élnek, de még nem házasok, hisz esetükben a nap különlegességét még nem árnyékolja be a megszokottság. Érdekesség, hogy ők a legelégedettebbek (90%-uk) a szexuális életükkel is, náluk a leggyakoribbak a kifejezetten Valentin-naphoz köthető emlékezetes, adott esetben extrém szexuális élmények is. Ez utóbbi főleg a fiatalokra jellemző,
Előítéletek tehát ide vagy oda, abban azért egyetért a kapcsolatban élő internetezők többsége, hogy valamilyen módon idén is meglepi majd a párját. Ráadásul mindenkinek határozott véleménye van arról, hogy ezt a napot mi tehetné igazán különlegessé. Sőt, 5-ből 4 válaszadó saját maga is örülne valamilyen meglepetésnek. Az igények persze nem túl magasak, 36 százaléknak már valamilyen gesztus értékű aprósággal is elégedett lenne.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 10 millió forintot, 15 éves futamidőre, már 7,21 százalékos THM-el, havi 89 803 forintos törlesztővel fel lehet venni a CIB Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: az Erste Banknál 8,04% a THM, a Raiffeisen Banknál 8,09%; az UniCredit Banknál 8,12%, a K&H Banknál 8,31%, akárcsak az OTP Banknál. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A szerelem bonbon
A Valentin-naphoz köthető vásárlások koronázatlan királya pedig egyértelműen a bonbon. Alulról súrolta a kétmilliárd forintos összeget a praliné eladása 2017 februárjában, ami 14 százalékos értékbeli és 10 százalékos mennyiségi növekedés 2016 februárjához képest - derült ki a Nielsen 90 élelmiszerkategóriát monitorozó kiskereskedelmi indexéből. Ezzel az "importált" ünnep, a Valentin-nap a harmadik helyre kapaszkodott fel a karácsony és a nőnap után bonbonértékesítés tekintetében.
A csokoládé mellett a szívecskés plüss figurák, azaz kísérő ajándékok szerepe is megnőtt. Csak tavaly februárban 15 millió forint fölött költöttek szíves figurákra a magyarok. Ez 535 százalékos értékbeli növekedést jelent 2016-hoz képest, ugyanakkor elmarad a 2015-öshúszmillió forintos forgalomtól. Darabszám tekintetében ez 2017 februárjára 6900 plüssfigurát jelent, melyek között tarolnak a 25 és 30 centiméteres szíves macifigurák, ugyanakkor kelendőek a szívet ölelő plüsskutyajátékok is: az értékbeli forgalom közel negyedét ez a játéktípus viszi el.
Elképesztő mennyiségű hamis árut foglaltak le Magyarországon: rosszul járt volna, aki pénzt ad ezért
Cigarettahamisítókra csapott le a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV): másfélmillió szál hamisított cigarettát találtak és foglaltak le Nyíregyházán.
Ezzel etetnek minket a boltok: féltve őrzött igazság derült ki több méregdrága, márkás élelmiszerről
Egyre népszerűbbek Magyarországon az áruházláncok sajátmárkás termékei. De mekkora kompromisszumot kell kötnie annak, aki ezekre cserélné le márkás kedvenceit, hogy spóroljon?
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Most hétvégén országos állateledel-gyűjtés: online térkép mutatja az adománypontokat
Május 11-12-én 10 és 16 óra között, harminchat helyszínen, az ország valamennyi INTERSPAR áruházában.
- A vezérkari főnök szerint a magyar hadseregnek fel kell készülni a konfliktusra - a nap hírei
- Történelmi mélyponton a cseh sörfogyasztás – fejenként évi 128 liter…
- Nagyon boldog lehet, aki ezekre a számokra tippelt
- Berlinben több mint ezren tüntettek a villanyautók ellen
- Donald Tusk: az orosz fokozzák a Lengyelország elleni hibridháborút
- Szegeden folytatódott a kajak-kenu válogatott diadal sorozata