Biztonsági okokból az AUCHAN Magyarország Kft. visszahív minden tételt, minden lejárati dátummal a vállalat által forgalmazott termékből.
Pontosan egy éve él a vasárnapi zárva tartás - emlékeztet mai cikkében a Dívány. A portál megnézte, a nagyobb áruházak hogyan tudtak alkalmazkodni a kialakult helyzethez.
2015. március 15-től él a nagyobb boltokra vonatkozó vasárnapi zárva tartás, amely egyértelműen megosztja a magyarokat - de népszavazás egyelőre tuti, hogy nem lesz a témában.
A nagyobb áruházak persze elegánsan viselik a megszorítást, mutajuk, mit reagáltak a Dívány megkeresésére:
- Aldi: "Mintegy 200 új termékkel bővítettük kínálatunkat, a tavalyi évben országosan mind a 107 üzletben mintegy 3,5 milliárd forintos beruházással kialakítottuk az Azon melegében látványpékségeket, illetve a megváltozott táplálkozási igényű vásárlók számára jelentős segítséget kínáló termékeink körét is folyamatosan bővítjük" - mondta el az Aldi sajtóosztálya.
- Auchan: Az Auchantól megtudták, hogy hónapról hónapra alkalmazkodtak a változó vásárlói szokásokhoz az elmúlt évben és folyamatosan elemezték, hogy adott napokon mely napszakra tevődtek át a vásárlások. Ezzel sikerült optimalizálni a munkavállalók beosztását, illetve az optimális gyártási mennyiséget a pékségben, cukrászatban és a hentesáruk területén.
- Spar: A vasárnapi vásárlások elsősorban péntekre és szombatra, valamint hétfőre tevődtek a hálózatban. Az Auchanhoz hasonlóan ők is megvizsgálták, hogy a szabad vasárnapokat hogyan használják fel, amihez a boltok marketing támogatást is kapnak, ráadásul a 400 áruházukból több is nyitva tarthat vasárnaponként.
- Tesco: A vásárlók jóval tudatosabbak lettek. A vásárlási frekvencia csökkent, de adott vásárlás alkalmával jóval több az egy főre eső költés, mint azelőtt, így készülve a hétvégére. Náluk is a zárva tartás előtti és utáni napok erősödtek a leginkább. "A nagyobb átlagköltést az is segítette, hogy a kiskereskedelmi forgalom szignifikánsan nőtt az egész év folyamán, csakúgy mint a fogyasztói bizalmi index és a GDP, tehát a vásárlók alapvetően optimistábbak a jelenükkel és jövőjükkel kapcsolatban, ami a fogyasztásban is meglátszik" - mondta a portálnak a Tesco sajtóosztálya.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Vállalkoznál, de nem tudod, hogyan kell? Jelentkezz a Delfinek között programra!
Pitcheld vállalkozásod a GEN Z Fest-en, ahol mentoraink segítségével lendülhetsz túl a problémákon.
- Építészeti államtitkár: elindulhat a Pázmány Campus építése
- Árokszállási Zoltán: hamarosan felpöröghet a magyar gazdaság
- Sok halálos áldozata van a Brazília déli részét sújtó esőzéseknek - videó
- Hétmilliárdos többlettámogatást kaphatnak a távhőszolgáltatók
- Két évvel meghosszabbítják a kedvezményes lakásáfát
- Nehéz lesz választani, annyi meccs lesz - sport a tévében