Egyre népszerűbbek Magyarországon az áruházláncok sajátmárkás termékei. De mekkora kompromisszumot kell kötnie annak, aki ezekre cserélné le márkás kedvenceit, hogy spóroljon?
A karácsonyi szezonban a tavalyinál több pénzt költöttünk az online vásárlások során, az okoskütyük mellett továbbra is a karácsony egyik sztárja a laptop - derül ki az Intel kutatásából.
- Az okostévék és okostelefonok mellett laptopra vágynak a legtöbben a magyar internetes vásárlók
- A belépő szintű noteszgép helyett sokan már táblagépként is használható 2 az 1-ben gépet választanak
- Új termékkategóriák válnak egyre népszerűbbé: sokan vesznek drónt, akciókamerát és okos otthoni eszközöket
A magyar internetes vásárlók átlagos költése folyamatosan emelkedik - derül hazai webáruházak adataiból.
A 60 ezer forint feletti termékek:
Bár a három online áruház profilja eltérő, a lapostévé mindhárom cégnél a legkelendőbb két termék között található meg a 60 ezer forintnál drágább eszközök kategóriájában. Míg a MALL.HU-nál a háztartási nagygépek eladásai erősek, az Extreme Digitalnál ezek mellett a középkategóriás és drágább okostelefonok és a laptopok is jól fogynak. A Clickshopnál leginkább a klasszikus IT-s termékek népszerűek a számítógéptől az okostelefonig. Bár az utóbbi társaságnál is a belépő kategóriás laptopokból adják el a legtöbbet, már szorosan felzárkózott ezek mögé a 2 az 1-ben kialakítású, tehát igény szerint táblagépként is használható modellek népszerűsége.
A 60 ezer forint alatti termékeknél pedig így alakult a népszerűségi sorrend:
Persze a vásárlók neme szerint is jelentősen eltér a vásárol termékek köre. Míg a nők inkább mosógépet, szépségápolási termékeket, konyhai eszközöket keresnek. Addig a férfiak okostévéket, PC- alkatrészeket, barkács-, és sporttermékeket keresnek.
Rengeteg magyar kedvenc termékét változtatják meg: ennyit a legendáról, ezt is megtépte az idő szele
Hamarosan kapható lesz kés nélküli svájci bicska is, a cég ezzel reagál az egyre szigorodó nemzetközi szabályozásokra.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
- Nem sokat változott csütörtök reggelre a forint árfolyama
- Ezek az aggályok akadályozzák a fiatalok sportolását
- Litvánia kész katonákat küldeni Ukrajnába - kiképzési feladatokra
- Újabb streamingszolgáltató keményít be
- Negyed évszázad után feltámad hamvaiból egy klasszikus mobiltelefon
- Új utat találtak a hackerek az okostelefonokba