Egyre népszerűbbek Magyarországon az áruházláncok sajátmárkás termékei. De mekkora kompromisszumot kell kötnie annak, aki ezekre cserélné le márkás kedvenceit, hogy spóroljon?
Sok vásárló "ügyeskedik" a magyar boltokban: nem csak a karfiol levelét tépik le, hanem az eperbe is belekóstolnak.
Érdekes fogyasztói szokásokról ír a delmagyar.hu. A boltokban sok vevő trükközik a mérlegeléskor, letépik a karfiol levelét, leszakítják a banán csutkáját.
A Tescónál a lapnak elmondták, vásárlóik elsődlegesen a felhasználásra nem kerülő zöld részeket szokták eltávolítani a darabáras zöldségekről, gyümölcsökről. Lédig termékek esetében viszont nem tapasztalták, hogy a vevők spórolás céljából eltávolítanák ezeket a részeket.
Fodor Attila CBA kommunikációs igazgatója ugyanakkor elmondta, náluk erősödik ez a jelenség: letépi a vevő a karfiolnál tartozéknak számító húsos, szép, zöld leveleket. Hasonlóan fontos problémának tartja az áruházlánc, hogy a vásárlók fogyasztanak a termékből. Nem arról van szó, hogy egy láda eperből vagy cseresznyéből egy-egy szemet bekapnak, hanem megbontják a földieper átlátszó műanyag egységcsomagolását, kivesznek belőle és ügyesen visszapattintják. A szőlőt is egyre inkább szemezgetik a CBA üzleteiben.
Tenni sokat nem lehet ellene, a biztonsági személyzet figyelmét tudják felhívni arra, hogy diszkrétem figyelmeztessék a vásárlót, ha nem rendeltetésszerűen használja az áruházlánc zöldség- és gyümölcsosztályát. Figyelmeztető táblát is elhelyeznek ebbe a témában.
Rengeteg magyar kedvenc termékét változtatják meg: ennyit a legendáról, ezt is megtépte az idő szele
Hamarosan kapható lesz kés nélküli svájci bicska is, a cég ezzel reagál az egyre szigorodó nemzetközi szabályozásokra.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
- 27 milliós kárt okozott a MÁV-nak egy megrögzött rongáló
- Két hete tűnt el az autista német kisfiú – már terjednek a horrorteóriák
- Betiltották a hongkongi tüntetők „himnuszát”
- Ötödével drágulhat idén az ingatlanok fenntartása
- Íme Hszi Csin-ping üzenete a magyarországi látogatása alkalmából
- Örülhet, aki pénteken tervez tankolni menni