Az egyre növekvő fogyasztói bizalom ellenére sokan még mindig vonakodhatnak sajátmárkás termékeket vásárolni.
Jól sikerült az elmúlt év a hazai e-kereskedelmi piac szereplőinek, a kosaras rendszerben értékesítő webáruházak forgalma 40 milliárd forinttal 217 milliárd forintra növekedett - írja a Világgazdaság.
A lap írása szerint a hazai e-kereskedelmi piac fellendülését mutatja, hogy a webboltok 69 százaléka tudta növelni a forgalmát 2013-ban, egyharmaduknál 50 százalék fölötti volt a fejlődés. A netes áruházak 7 százalékánál mérséklődött a bevétel egy év alatt.
A bővülésnek köszönhetően a teljes hazai kiskereskedelmi forgalom 3,1 százalékát adja az online platform, bár még mindig elmarad a legfejlettebb piacok közé tartozó Egyesült Királyságétól, ahol ez az arány már 10 százalék közelében van.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Vállalkoznál, de nem tudod, hogyan kell? Jelentkezz a Delfinek között programra!
Pitcheld vállalkozásod a GEN Z Fest-en, ahol mentoraink segítségével lendülhetsz túl a problémákon.
- Fontos kérés érkezett a Balatonról
- Két újabb kínai autómárka indul harcba a magyar piacért
- Markáns időjárás-változás közeleg
- Szörnyű véget ért a versmondó verseny, rengetegen kerültek kórházba – videó
- Ezt az autós jelenetet még Hollywoodban is megirigyelnék – videó
- Rejtélyes jelenség az Antarktiszon