Május elsején a vonatok az ünnepnapi menetrend szerint közlekednek, másnap már a megszokott munkanapi menetrend érvényes.
Újabb termékekkel bővül a budapesti mobiljegyrendszer: a repülőtéri vonaljegy és a napijegy típusú termékek mellett hétfőtől már a teljes és kedvezményes árú havi és félhavi bérletek is megválthatók mobiltelefon segítségével a teljes közösségi közlekedési hálózaton - közölte a Főpolgármesteri Hivatal.
Mobiljegyet első lépésként a 100E reptéri buszra lehetett váltani júniustól. Az első fázis kedvező tapasztalatai alapján szeptember 2-án megkezdődött a rendszer hálózati kiterjesztése, új termékekkel - a Budapest 24 órás jegy, a Budapest 72 órás jegy és a Budapest-hetijegy megvásárlásának lehetőségével - bővült az alkalmazás és maga a projekt - olvasható a közleményben.
Az alkalmazás használatáról bővebb információ a https://bkk.hu/mobiljegy/ oldalon található.
A fővárosi közlekedési mobiljegyrendszer projekt megvalósításáról szóló megállapodást április 10-én írta alá Pintér Sándor belügyminiszter és Tarlós István főpolgármester. A mobiljegy bevezetését a fővárosi integrált viteldíjbeszedési elektronikus rendszer részeként a Budapesti Közlekedési Központtal együttműködve a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. valósítja meg.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.