Netflix egy olcsóbb, hirdetéseket tartalmazó előfizetést kínál, míg Amazon Prime hirdetéseket vezetett be videoplatformján.
Október 7-től drágult meg a Netflix háromból két csomagja, első körben az új előfizetők számára. A szolgálató Standard csomagja 9 százalékkal, 3190 Ft-ról 3490-ra drágult, míg a Prémium csomag havidíja 13 százalékkal, 3990 Ft-ról 4490 Ft-ra emelkedett. Az alap csomag árát nem változtatták meg, továbbra is 2490 Ft marad, viszont ilyen előfizetéssel csak SD minőségben érhetők el tartalmak.
Az elmúlt napokban több olvasói jelzést is kapott a SorozatWiki, illetve több Netflixes Facebook csoportban is keringtek olyan hírek, hogy egyes előfizetőknek bedrágította a csomagjait a Netflix. Többen viszont állították, hogy náluk nem történt áremelés. Csak új előfizetés esetén, vagy csomagváltásnál látszanak új árak a streaming szolgáltatónál, viszont ez már nem sokáig lesz így.
A portál kiderítette, hogy sajnos a Netflix jelenlegi magyar előfizetői sem ússzák meg az áremelést. “Ezek az árak az új előfizetőkre vonatkoznak, és fokozatosan lépnek érvénybe minden jelenlegi előfizető számára. A jelenlegi előfizetők e-mailben értesítést kapnak 30 nappal az árváltozás előtt, hacsak nem váltanak díjcsomagot” - írja a Netflix honlapja egy eldugott menüpont alatt. Ez magyarázatot ad arra is, hogy vannak, akiknél a streaming szolgáltató már meg is emelte az árakat, vannak akik már értesítést kaptak, sokan pedig még nem tapasztaltak semmit, mert az emelés fokozatosan lép életbe.
A portál információi szerint a magyarországi áremelkedésnek nem helyi okai vannak, hanem egy globális folyamat része és előbb utóbb minden országban meglépi a Netflix. Ezt erősíti az is, hogy tavaly októberben hasonló mértékű drágulás volt az online videótár amerikai ügyfeleinél is és azóta számos országban léptek hasonlót. A legnépszerűbb streaming szolgáltató Magyarországon hivatalosan 2016 januárjától érhető el és azóta most először emeltek árat.
Kerekedik a botrány az Apple-nél: bosszankodhatnak a vásárlók, ezt már tényleg nem lehet megcsinálni
Az Apple bocsánatot kért új iPad Pro reklámjáért, amely a közösségi médiában kritikák kereszttüzébe került.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Most hétvégén országos állateledel-gyűjtés: online térkép mutatja az adománypontokat
Május 11-12-én 10 és 16 óra között, harminchat helyszínen, az ország valamennyi INTERSPAR áruházában.
-
Vágás határok nélkül: áttörés a nagyméretű fémszerkezetek precíz vágásában (x)
A Vass Acélcsarnok Kft. legújabb csőlézer vágógépe végre megoldást kínál a nagy átmérőjű csövek, zártszelvények és profilok vágására, vállalatok számára.
- Horrorisztikus buszbaleset történt Floridában – videó
- Váratlan fordulat: annyira nem talál edzőt a Bayern, hogy maradhat Thomas Tuchel
- Eltiltást kapott a magyar párbajtőröző, ugrott Párizs is
- Csicsmann László az Arénában: nincs tárgyalásos megoldás, a katonai eseményeké marad a főszerep Gázában
- Borzalom az M1-esen: három halott egy kamion rakterében
- Lovat vettek az 54 000 forintos bankjegyekkel