Manapság a sikeres karrierhez nem lexikális tudásra van szükség, hanem kreatív és hatékony problémamegoldásra, ezt viszont nem tanítják a magyar iskolákban - mondta.
A nézettségi adatok alapján úgy tűnik, hogy bejött az TV2-nek a Kőgazdag Fiatalok – Rich Kids Hungary elindítása.
A műsor első hetének öt epizódjából a 18-49-es célcsoportban négy adás is bekerült a hét 50 legnézettebb műsora közé. A realityt ugyanebben a célcsoportban minden hétköznap este többen nézték a fő riválisnál, a hasonló idősávban vetített A mi kis falunknál, amelyből késő esténként ismétléseket ad az RTL. Az RTL sorozata még az ismétléseivel is rendre erős számokat szokott hozni itthon, ezért is számít komoly konkurenciának, bármit is sugároznak vele szemben - írja a Telex.
Főleg a hétfői első adás ment jól a Rich Kids Hungaryből: a 18-49-es évesek körében az első adással 128 ezres nézettséget hozott össze a műsor, a teljes lakosságban pedig 300 ezren nézték a nyitóepizódot.
Ide utaztatja gyerekeit nyáron a magyar elit: akár 55 millió forintba is kerülhet a nyári szórakozás
A nyári szünidő közeledtével szülők tízezrei keresnek nyári programokat és táborokat a gyerekeiknek.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Vállalkoznál, de nem tudod, hogyan kell? Jelentkezz a Delfinek között programra!
Pitcheld vállalkozásod a GEN Z Fest-en, ahol mentoraink segítségével lendülhetsz túl a problémákon.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
- Szijjártó Péter: a NATO öles léptekkel halad a vörös vonal felé
- Női holttestre bukkantak a tűzoltók
- Nagyot megy a „Lőszer Ukrajnának” lakossági gyűjtés Szlovákiában
- Ma kiderül kik járhatnak szeptembertől középiskolába
- Galló Vilmos bocsánatot kért, amiért lebohócozta a kapitányt
- Két autópályán is torlódásra kell számítani