A 2023-ban bevezetett RTL+ programjait kétszer annyian nézték fizetés nélkül, mint amennyien végül ténylegesen előfizettek.
Ha szuperhősökről van szó, mindig felmerül a kérdés: Marvel vagy DC? Ha összehasonlítjuk az online említéseik számát, a Marvel 67,2%-kal vezet - kétségtelenül a Marvel Cinematic Universe folyamatos erős teljesítményének köszönhetően - derült ki a SentiOne elemzéséből.
A dolgok azonban akkor válnak érdekessé, ha a kutatáshoz hozzáadjuk az érzelmek elemzését is. A Brand Health Index mérőszámait összehasonlítva azt láthatjuk, hogy a két márka fej-fej mellett halad, ha a rájuk vonatkozó tartalmak pozitív és negatív töltetét vizsgáljuk. Bár a Marvel talán népszerűbb, mindkét vállalat lelkes közösséget tudhat maga mellett.
A SentiOne megnézte az egyes témákhoz leggyakrabban használt hashtageket, nem meglepő módon a szuperhősök neveit tartalmazó hashtagek a leggyakrabban használtak közé tartoznak. Tavaly a #blackwidow és a #spiderman voltak a legnépszerűbbek - kétségtelenül a várva várt Marvel filmbemutatók lendítettek ezen.
A Sentione Szuperhős Social lndexe alapján a szuperhősök rangsora:
- 1. Batman
- 2. Thor
- 3. Pókember
- 4. Superman
- 5. Doctor Strange
- 6. Fekete özvegy
- 7. Fekete Párduc
A legnépszerűbb szuperhősnek járó trófea Batmané - Matt Reeves legutóbbi filmje minden bizonnyal segített a helyezés elérésében. Thor a második helyen áll, amely nem meglepő, hiszen Chris Hemsworth alakítása gyorsan a rajongók kedvence. Ami azonban váratlan fordulat a szuperhősök világában, az az, hogy Pókember a dobogó aljára szorult, pedig legutóbbi filmje, a Nincs hazaút elsöprően pozitív kritikákat kapott.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
- Hszi Szerbiába ért
- Felnégyelte Kanada a magyar jégkorong-válogatottat - bejelentés edzőügyben
- Áldozatbemutatás és rabszolgavásár Óbudán
- Igencsak meglepő hír érkezett a cseh söriparról
- Ez lesz a sorrend a budapestiek egyik szavazólapján június 9-én
- Üzemanyag: nem elég a kormánynak az árcsökkenés - a nap hírei