Az egyre növekvő fogyasztói bizalom ellenére sokan még mindig vonakodhatnak sajátmárkás termékeket vásárolni.
Még ezekben a borús napokban is 30 fok felé emelkedhet a hőmérő higanyszála. Ilyenkor kiemelten fontos a megfelelő folyadékbevitel, hogy pótoljuk a vízveszteséget, de jól esik egy-egy hűsítő finomság is, amivel felfrissíthetjük magunkat. A nyári hónapokban 15 százalékkal több ásványvíz fogy a Tesco áruházakban, mint az év egy átlagos hónapjában, a jégkrémes pultok forgalma pedig tízszeresére nő.
Viszik az ásványvizet és a jégkrémet a vevők, mint a cukrok - ez derül ki a Tesco közleményéből. A hipermarket tapasztalatai alapján a szénsavmentes ásványvíz sokkal népszerűbb, mint a szénsavas, előbbiből több mint 66 millió palack, utóbbiból közel 46 millió palack, míg az enyhe ásványvízből 11 millió palack fogyott tavaly.
Emellett egyre nagyobb teret hódítanak az ízesített ásványvizek is: 2016-ban közel 14 millió palackot értékesítettek az áruházakban. A frissítőkből a Tesco Aquafructs, az áruházlánc sajátmárkás ásványvize a legkeresettebb, ezekből összesen 5 millió palackot adtak el, a legnépszerűbbek pedig a citromos, a mangós-maracujás és az erdei gyümölcsös ízesítésűek voltak.
A jégkrémekből az áruházlánc tavaly összesen 9 millió darabot értékesített, idén pedig - még ennél is többre - 3,5 millió darab dobozos, 4,5 millió darab pálcikás és 1,5 millió darab multi pack csomagolású finomság eladására számítanak. A három legnépszerűbb íz évek óta a csokoládé, a vanília és az eper. A különlegességek kedvelőinek azonban nem muszáj beérniük a hagyományos ízekkel, idén a sós karamell, brownie és a sajttorta ízű jégkrémeket is megkóstolhatják.
Az áruházlánc 61 féle sajátmárkás édességéből összesen 2 millió darabot értékesített tavaly, a kínálatban található 6 féle Free From termékből pedig 20 millió darab fogyott. Az idei év újdonsága a Tesco 6 darabos tejmentes jégkrémje.
Hatalmas meteor szelte ketté az eget a magyar vár fölött: elképesztő képen a borzongató égi jelenség
Meteorok és a Nemzetközi Űrállomás is látszik friss képeken, amiket hajnalban lőttek Salgótarján közelében.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Vállalkoznál, de nem tudod, hogyan kell? Jelentkezz a Delfinek között programra!
Pitcheld vállalkozásod a GEN Z Fest-en, ahol mentoraink segítségével lendülhetsz túl a problémákon.