A budai és a belvárosi kerületek többségében valamivel 1,5 millió forint felett alakult az új építésű lakások átlagos négyzetméterára.
Magyarországon minden harmadik gyerek súlyos anyagi nélkülözésben él, több százezer méltatlan lakáskörülmények között. A gyerekes családok az átlagosnál rosszabb körülmények között élnek - hívja fel a figyelmet a lakhatási világnap alkalmából a Habitat for Humanity Magyarország.
A német Bertelsmann Alapítvány nemrégiben ismertetett összehasonlító vizsgálata szerint, míg az Európai Unió egészét tekintve a gyerekek és fiatalkorúak 28 százaléka él a szegénység vagy a társadalmi kirekesztés fenyegetettségében, Magyarországon a 43 százalékuk, és már most minden harmadik gyerek súlyos anyagi nélkülözésben él.
A lakhatási szegénység ma Magyarországon egyre inkább a társadalmi-gazdasági felemelkedés gátjává válik. A megoldás egyik kulcsa egy valódi szociális bérlakás-program, amely lehetővé tenné az otthontalanok vagy otthonnak alkalmatlan lakásban élők emberhez méltó elhelyezését. A magyaroknak jelenleg csak 10,4 százaléka lakik bérelt lakásban, a szegénységi küszöb alatt élőknek pedig mindössze 13,8 százaléka él szociális bérlakásban. 3,7 százalékuk piaci áron bérel lakást, míg 19,1 százalékuk lakáshitellel terhelt saját tulajdonú ingatlanban lakik.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.