Mernél Uri Geller szomszédja lenni?

Pénzcentrum
2008. június 11. 05:40

Célkeresztben a hazai hírességek A fejlesztők körében egy új beruházás értékesítési stratégiájának a kidolgozásakor sokszor fejtörést okozhat az a kérdés, hogy elég egy jól csengő nevet adni a projektnek, vagy szükség lehet egy híres ember támogatásának megszerzésére is? A tengerentúlon és Dubaiban is hatásosan alkalmazott módszer hazánkban is elterjedt, a beruházások fejlesztői legtöbbször színészekkel, sportolókkal és más híres emberekkel próbálják népszerűsíteni a vállalkozásukat.


Vajon kiüti a rossz szomszédokat? (Forrás: www.monokli.com)
Hazánkban a "legyen a szomszédom" szlogen már-már szállóigévé vált, ezzel reklámozott ugyanis egy lakóparkot Kovács "Kokó " István, volt Olimpiai-, Világ- és Európa-bajnok ökölvívó. Azóta próbálkoztak a fejlesztők színészekkel és playmate-ekkel is, legújabb szerzeményük az egyik kereskedelmi csatornán elhíresült mentalista.

Gálvölgyi János, a közelmúltban hatvanadik születésnapját ünneplő, Kossuth-díjas színművész a Heti Hetes egyik korábbi adásában elmondta, hogy felkérték egy projekt reklámarcának. Megtisztelőnek tartotta a megkeresést, de nem kívánt élni a lehetőséggel, úgy döntött, hogy nem adja az arcát egy építkezéshez.


Csányi egy "elefánt" reklámarca lett (Forrás: www.elephant.hu)
Egy másik tehetséges színész, Csányi Sándor viszont nap, mint nap visszaköszön az újságok címlapjáról. A színész a hirdetéseken túl a fejlesztő cég által szervezett egyéb rendezvényeken is képviseltetni szokta magát. Megjelent a lakásvásáron, részt vett egy állatkerti rendezvényen és ételt is osztott a hajléktalanoknak a beruházó által szervezett akció keretében.

A budai hegyoldalon éktelenkedő volt SZOT-szállóból átalakítással készülő luxus-apartmanokat most Uri Gellerrel hozták hírbe, talán a mentalista segíthet befejezni az évtizedes beruházást? A bűvésznek nincs könnyű dolga, mert korábbi lakáskeresései során amint megtudják, hogy ő a vevő, tekintettel a jelentős vagyonára azonnal megpróbálták feljebb srófolni az árakat.

A hazai és a tengerentúli tapasztalatok eltérnek egymástól. Amíg Amerikában akár a tényleges értékének a duplájáért is el lehet adni egy olyan ingatlant, aminek egy híres ember a tulajdonosa, addig hazánkban még nem jelent ekkora hozzáadott értéket. A reklámokkal inkább azt próbálják a potenciális vevők felé kommunikálni, hogy biztonságban vannak, ha ez a mindenki által ismert, neves ember náluk vesz lakást, akkor másnak sem lehet oka aggodalomra.

LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!

A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 10 millió forintot, 15 éves futamidőre, már 7,21 százalékos THM-el,  havi 89 803 forintos törlesztővel fel lehet venni a CIB Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: az Erste Banknál 8,04% a THM, a Raiffeisen Banknál 8,09%; az UniCredit Banknál 8,12%,  a K&H Banknál 8,31%, akárcsak az OTP Banknál. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)

Hazánkban még mindig nagyon ár-érzékeny a lakáspiac, de ez a marketing-fogás eredményesnek bizonyulhat, mert a felmérések szerint egyre többen vannak azok, akik szívesen költöznek egy olyan társasházba, ahol híres emberek is laknak.

Michael Schumacher toronyház és Brad Pitt szálloda

Az Egyesült Arab Emirátusok az utóbbi időben a grandiózus építkezéseiről és a hihetetlen fejlesztéseiről híresült el. A csodaszámba menő projektek fővárosában, Dubaiban is híres emberek támogatását hívják segítségül az ingatlanok értékesítése során. A lakások sokkal könnyebben gazdára találnak a dúsgazdag európai és amerikai vevők körében, ha egy általuk ismert arc reklámozza a projektet.

Ez a superfood lehet a foci Eb nagy slágere (x)

Méltó ellenfele lehet a mogyoró-nachos-ropi sörkorcsolya triónak a kézműves sörfőzdék gyártási melléktermékéből készülő újfajta ropogtatnivaló.

Farmról az asztalra: így segítheti ez az üzleti modell a kisgazdaságokat

A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.

Páratlan fotó dokumentációval illusztrált napló került elő a Don-kanyarból (x)

Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.

Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. május 19. vasárnap
Ivó, Milán
20. hét
Május 19.
Forrásvizek napja
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
Itt a Pénzcentrum App!
Clickbait-mentes címek és egyéb extrák a Pénzcentrum mobilapplikációban!
Most nem
Letöltöm