A megtakarítással rendelkező magyar lakosság 48%-a alkalmanként tesz félre, a rendszeresen megtakarítók pedig általában havonta tudják növelni megtakarításukat.
A klasszikus plasztik kártya mellett, elsőként vezeti be a digitális SZÉP kártyát a K&H. Az innovatív megoldás a pénzintézet meglévő és új számlatulajdonosai számára elérhető és a digitális bankkártyákhoz hasonlóan működik, azaz érintésmentesen terminálnál, illetve okoseszközös fizetés esetén használható, a megjelölt elfogadóhelyeken.
Még tovább bővül a mobiltelefonunkkal kényelmesen, egyszerűen elvégezhető funkciók száma. A pénzintézet a SZÉP kártya szolgáltatók közül elsőként teszi digitálisan is lehetővé a juttatás felhasználását a hagyományos plasztik kártya mellett. A digitális SZÉP kártya bevezetése a pénzintézet stratégia partnere, a Mastercard közreműködésével valósult meg. Az innovatív szolgáltatást azok a meglévő és új SZÉP kártya birtokosok és egyben pénzintézetnél bankszámlával rendelkező ügyfelek érik el, akiknek NFC funkcióval és iOS vagy Android operációs rendszerrel rendelkező telefonjuk, illetve Apple Watch okosórájuk van.
Az új szolgáltatáshoz nem szükséges külön szerződés, csupán a mobilbankban hozzá kell rendelni a kártyát az Apple Wallet-hez vagy a Google Pay-hez. A pénzintézet lakossági ügyfelei az innovatív fizetés mellett további kényelmi megoldást is használhatnak: számukra az egyenleg lekérdezés és a tranzakciós előzmények is automatikusan elérhetők a pénzintézet mobilbankjában. A digitális SZÉP kártya elfogadóhelyek listáját a K&H SZÉP kártya oldalon lehet megtekinteni, melyek száma folyamatosan bővül és a teljes elfogadói hálózat várhatóan 2024 közepére kerül lefedésre.
Ma már az okoseszközökön keresztül intézzük a mindennapi dolgainkat, így a mobiltelefonnal és okosórával történő fizetés is dinamikusan növekszik. Az év első tíz hónapjában már óránként átlagosan több mint 6700 okoseszközös fizetést bonyolítottak ügyfeleink. Miért ne lehetne ez így a SZÉP kártya esetében is?
– mondta Molnár Gergő, a K&H lakossági marketing vezetője. A közlemény szerint az új fizetési lehetőség bevezetése még tovább erősítheti a SZÉP kártya használatot, ami az elmúlt hónapban egyébként is rendkívül megugrott: a jóváírt összegek 41 százalékkal, míg a költések 35 százalékkal emelkedtek tavaly októberhez képest. Ebben szerepet játszott az elfogadóhelyek számának folyamatos emelkedése, illetve az is, hogy a hideg élelmiszervásárlás aránya tovább erősödött. A szeptemberi 31,5 százalékhoz képest ugyanis októberben már a teljes K&H SZÉP kártya forgalom 33,8 százalékát ez tette ki.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Vállalkoznál, de nem tudod, hogyan kell? Jelentkezz a Delfinek között programra!
Pitcheld vállalkozásod a GEN Z Fest-en, ahol mentoraink segítségével lendülhetsz túl a problémákon.
- Őrizetbe vettek egy demokrata kongresszusi képviselőt
- A korábbi 100 milliós bírság után újabb 40 milliós fizetnivalót kapott a 4Life
- Az EU és a NATO is tudja, és nem tűri az ilyen viselkedést
- Kubatov Gábor: egy fradistának nem lehet más a célja, mint a csúcs
- Megérkezett Dua Lipa harmadik albuma
- Magyarics Tamás: nagy bajban a toryk, akár ötszáz tanácsi helyet is veszíthetnek