A Tesco vezetőségét is meglepte a közelmúltban bevezetett egyik újítás sikere, mely hihetetlen eredményeket produkált a vásárlói elégedettség terén. Könnyen lehet, hogy hamarosan minden hipermarket követheti majd a brit lánc példáját.
Néhány kiválasztott Tesco Extra üzletben debütáltak Nagy-Britanniában az érintőképernyős interaktív vásárlássegítő eszközök, melyek elsősorban az elektronikai cikkek kiválasztásánál nyújtanak komoly segítséget.
Az érintőképernyős készülékeken a vásárlók kiválaszthatják, hogy milyen témakörben van szükségük segítségre és máris élő videobeszélgetést folytathatnak a Tesco Tech Support leginkább illetékes munkatársával, aki megadja nekik a döntéshez szükséges információkat.
A kezdeti felmérések szerint a vásárlóknak nagyon tetszik az újítás: több száz utólagos megkérdezés alapján a vásárlók 100%-a elégedett volt a szolgáltatással, 98%-uk pedig egyenesen úgy nyilatkozott, hogy következő alkalommal is használni fogja az elektronikus segítséget.
A Live Expert néven ismert rendszer a kiskereskedelem alapvető problémáját oldja meg: hasznos és személyre szabott tanácsokkal látja el a vásárlási döntés előtt állókat és mindezt rendkívül költséghatékony módon teszi. A Tesco illetékes vezetője beismerte, hogy mind a technológiai rész, mind pedig a vásárlói elégedettség megdöbbentette őket, ilyen eredményekről ugyanis álmodni sem mertek volna.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Sokaknak zsebbe nyúlós lett a felsőoktatás - számok
- Újabb kellemetlenség egy forgalmas vasúti szakaszon
- Megszólalt a Magyar Posta a kamu csomagokról
- EP-korrupciós botrány: lépett az EP
- Okok, amelyek a magasba emelték, aztán a földhöz csapták Szoboszlai Dominik Liverpoolját
- Több előadásától is elbúcsúzik a Vígszínház