24 °C Budapest

Méretes baklövés a Tescótól: köszöni szépen az Aldi!

Pénzcentrum
2008. november 18. 05:38

Legújabb reklámhadjáratával egyenesen konkurense üzleteibe terelte a vásárlókat a Tesco, legalábbis az egyik közvetlen versenytárs vezetője szerint az új kampánynál többet nem is kaphattak volna ellenfelüktől.

Amint arról korábban beszámoltunk, a világválság miatt egyre inkább teret nyernek a diszkontok, a hipermarket kategóriába tartozó Tesco azonban nem nézi tétlenül ezt a folyamatot, ezért egyre inkább közvetlen árversenybe bocsátkozik a keménydiszkont modellt követő konkurenseivel.

A markáns váltást egy olyan reklámkampánnyal kívánták tudatosítani az emberekben, melynek alapja a direkt árösszehasonlítás: egyes árukra vonatkoztatva bemutatták, hogy mennyibe kerülnek azok az Aldiban és a Tescóban.

Az Aldi egyik vezetője szerint nagy hiba volt ez a gyakori közvetlen összehasonlítás a kiragadott árucikkekre, a kampány eredményeképpen ugyanis sikerült az emberek fejében elültetni azt az asszociációt, hogy az árak szintjét az Aldihoz kell mérni, mivel rendszerint az a legolcsóbb. Ennek eredményét a német diszkontlánc egységei az Egyesült Királyságban és Írországban egyre jobban érzik és egyúttal köszönik a Tescónak a szívességet.

Farmról az asztalra: így segítheti ez az üzleti modell a kisgazdaságokat

A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.

Páratlan fotó dokumentációval illusztrált napló került elő a Don-kanyarból (x)

Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.

Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. május 5. vasárnap
Györgyi
18. hét
Május 5.
Anyák napja
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
Itt a Pénzcentrum App!
Clickbait-mentes címek és egyéb extrák a Pénzcentrum mobilapplikációban!
Most nem
Letöltöm