Rengeteg biztosítás költözik már be a bankok mobilbankjába. A legtöbben már károkat is itt jelentenek be.
A karácsonyi időszakban hajlamosabbá válnak az emberek, hogy adományokkal, ajándékokkal, vagy akár tettekkel segítsenek a rászorolókon. Az adakozás, segítségnyújtás nem csak azoknak jó, akik kapják, szakemberek szerint a jótettek erősítik az immunrendszert. Akikben pedig megvan az adakozógén, azok még inkább hajlanak a jótékonyságra.
A legújabb hírek szerint pedig rekordbevétel várható az Ökumenikus Segélyszervezet és a közmédia Jónak lenni jó! kampányában, amelynek bevételével idén a koraszülöttmentést támogatják - írja a Magyar Nemzet. Fedor Mariann klinikai szakpszichológus nyilatkozott arról, vajon divat lett-e adakozni, egyáltalán, mi inspirál minket ebben.
- mondta el a szakember, és hozzátette: a különböző gyűjtések, felhívások is egymást érik decemberben, így mindenki találhat olyan célt, amire szívesen áldoz, olyan módot, ahogyan a saját anyagi és egyéb lehetőségei között képes másoknak segíteni. Fedor Mariann szerint ugyanakkor a beteg gyerekeknek indított gyűjtés nagyon más. Ott sokkal inkább egyfajta érzelmi bevonódás áll a háttérben, az a jelenség, amikor - főként gyermekesként - azt érezzük, ez velünk is megtörténhetne.
Általában is jellemző, hogy könnyebben állunk olyan emberek mellé, akikről úgy érezzük, akár mi is lehetnénk az ő helyükben. A rendszerváltást követően, a kilencvenes évek elején ezért is voltunk érzékenyebbek a hajléktalanság mint jelenség iránt és segítettük sokkal többen a hajléktalanokat. Aztán egy idő után az emberek úgy ítélték meg, hogy ez már egy olyan méretű társadalmi probléma, amit nem az egyén szintjén, nem jótékonysággal kell megoldani. Amúgy általánosan igaz, egészíti ki, hogy az emberek többsége sokkal szívesebben áldoz pontosan meghatározott célra, például egy gyermek drága gyógyszerére, mint általában a beteg gyerekeknek, mert ott már nehezebb nyomon követni, mire is költik el az adományt.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Vállalkoznál, de nem tudod, hogyan kell? Jelentkezz a Delfinek között programra!
Pitcheld vállalkozásod a GEN Z Fest-en, ahol mentoraink segítségével lendülhetsz túl a problémákon.
- Újabb ítéletidő csapott le Dubajra – videó
- Visszalépett Karácsony Gergely legfiatalabb kihívója
- Grád Ottó: a nagyobb árcsökkenésre a gázolajnál lehet majd számítani
- Kiderült, hogy áll most a gáztárolók töltöttsége
- Navracsics Tibor: a Balaton ne csupán nyaralóhely legyen
- Oroszország nem vesz részt a júniusi békekonferencián