A világ legviccesebb Lidl-reklámja: EZT LÁTNI KELL!

Pénzcentrum2009. szeptember 17. 16:58

Szeptember elejétől látható a magyar telvíziókban a Lidl áruházlánc legújabb reklámkampánya. A Gianni főszereplésével készült filmeknél vannak azonban sokkal-sokkal viccesebbek is! 


Mint arról néhány napja beszámoltunk, egy igazi magyar celebet nyert meg magának a Lidl. A német tulajdonú keménydiszkont-áruházlánc új arca a műsorvezető, sztárséf, étteremtulajdonos Gianni Annoni lett. A komplex kampány részeként Gianni nem csak a tévéreklámokban szerepel, hanem kedvenc receptjei olvashatóak női magazinokban, bulvárlapokban is, sőt a Lidl honlapjára is felkerültek. (A videókat ma már nem találtuk az áruházlánc honlapján).
Lidl: íme a titkos videók! Most minden kiderül!

A magyar reklámfilmeknél -melyet az elismert rendező, Goda Krisztina jegyez- találhatunk azonban az interneten sokkal-sokkal viccesebbet is.

A finn Lidl kampányában a nagy üdítőital-gyártó cégek reklámjait figurázza ki, zseniális stílusparódiával. A kisfilmek főszereplője "Hans von Blumenstock", az elszánt kosaras, aki mindent megtesz a siker érdekében. 


"Gyermekkoromban mindenki azt mondta, nem tudom majd megcsinálni. De volt egy álmom: csodák igenis léteznek! Szívem minden lélegzetvételével hiszek magamban. Hiszem, hogy tudok repülni. Csak idd meg, mert semmi sem lehetetlen"

A bajszos, bundesliga-frizurás sportember tört angolsággal és vicces kiejtésével idén nyáron egész Finnországot meghódította. A kisfilmből különböző paródiák, remixek is készültek:

 

NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!

Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)

"Gyermekkoromban mindenki azt mondta, neked meg mi a fene bajod van?"

A videó legfőbb humorforrását az adja, hogy a Lidl saját márkás kóláját figurázza ki: gyakorlatilag nem fél beismerni, hogy a nagy üdítőital-gyártók márkáihoz képest olyan a "Freeway" kóla, mint Michael Jordan-hez képest Hans von Blumenstock. A "Just drink it, because nothing is impossible" ("Csak idd meg, mert semmi sem lehetetlen") szlogen pedig pazar humorral idézi a Nike ("Just do it!") és az Adidas ("Impossible is nothing") mottóját.

Durva: Sokkoló videó: mit művelnek az eladók zárás után 

Még több hasznos és érdekes hír címlapunkon! Kattints!

Címkék: