Az Auchan kiszámolta: íme az árak!

Orosz Márton2009. augusztus 26. 14:35

Izgalmas kezdeményezéssel rukkolt elő az Auchan. Az üzlethálózat olyan rendszert hozott létre, amely lehetővé teszi, hogy a vásárlók összehasonlítsák a különböző hipermarketekben forgalmazott élelmiszer termékek eladási árát.

Új honlapot indít jövő héttől az Auchan Magyarország, a legnagyobb hipermarketek árainak összehasonlítása érdekében. A francia tulajdonú áruházlánc tervei szerint a www.hiperarak.hu oldalon a vásárlóknak lehetősége nyílik arra, hogy havonta 600 élelmiszer árait hasonlítsák össze.

A honlapon szereplő négy áruházlánc -Tesco, Cora, Interspar, és természetesen az Auchan- árait hasonlítják össze.

Az áruház vezetői hangsúlyozták, hogy az árakat egy független szervezet -a HMSM Consulting- és nem az Auchan munkatársai mérik össze. A tájékoztatási rendszer az Önszabályozó Reklám Testület korábbi ajánlásával összhangban jön létre.

A rendszer teljesen azonos minőségű és kiszerelésű termékeket hasonlít össze. A felmérést minden hónap azonos időszakában végzik, a négy lánc ábudapesti, vagy Budapest környéki áruházaiban.

Jean-Paul Filiat, az Auchan Magyarország vezérigazgatója elmondta: azért most indítják el az oldalt, mert a gazdasági válság nem csak a vállalatoknak, hanem a fogyasztóknak is egyaránt nehéz. 

LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!

A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 10 millió forintot, 15 éves futamidőre, már 7,21 százalékos THM-el,  havi 89 803 forintos törlesztővel fel lehet venni a CIB Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: az Erste Banknál 8,04% a THM, a Raiffeisen Banknál 8,09%; az UniCredit Banknál 8,12%,  a K&H Banknál 8,31%, akárcsak az OTP Banknál. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)


Úgy látja, olyankor kell egy ilyen kezdeményezést elindítani, amikor a fogyasztók kevesebbet, másként vásárolnak. A vezérigazgató szerint jól látszik, hogy most kevesebb a vásárlásra fordított pénz, mint egy évvel ezelőtt.

A rendszertől a hazai vásárlóerő további növekedését várják.

Címkék: