64 milliárdos forgalom: a dm a válságban is bővít

Orosz Márton2009. október 28. 10:37

5,4 százalékos növekedést és 63,7 milliárdos forgalmat ért el a 2008/2009-es évben a dm drogerie markt, így a drogérialánc menedzsmentje az elbocsátások ellenére is egyértelműen sikeresnek ítéli az idei üzleti évet - hangzott el a vállalat mai sajtótájékoztatóján.

250. magyarországi üzletét nyitotta októberben a dm drogerie markt. A drogéria-üzletlánc a 2008/2009-es évben 63,7 milliárd forintos forgalmat, azaz 5,46 százalékos növekedést ért el. A menedzsment szerint ez egyértelműen azt jelenti, hogy a gazdasági válság ellenére az idei üzleti év is sikeres volt.

A vállalat a mennyiségi növekedés mellett a minőségi növekedésre is nagy hangsúlyt fektet: folyamatos az üzletek felújítása, modernizálása, az üzletek homlokzatának és belső terének harmonizálása. Idén szeptemberben pedig elkezdődött az új, központi raktár építése.

Mint azt Wolfgang Strasser, a dm Kft. ügyvezető igazgatója elmondta: míg a szomszédos Ausztriában már túlságosan telített a piac, nem indulnak új üzletek, addig Magyarországon folyamatos a hálózatbővülés: holnap például Győrben nyílik a legújabb, 251. dm drogéria.

Ugyanakkor Magyarországon mintegy 30 fővel csökkent a dolgozói létszám: Wolfgang Strasser ezt a bolthálózat hatékonyságának növelésével magyarázta.

Címkék: