Sztrájkol a MÁV-applikáció: nem működik a jegyvásárlás az alkalmazásban, ez történik az elveszett összegekkel

MTI2023. március 29. 10:13

A MÁV applikációban átmetileg nem lehet jegyet váltani - közölte a Mávinform szerda délelőtt a Facebook-oldalán. Azt írták, a vasúti menetjegyeket a pénztárakban, a vonatok fedélzetén, a jegykiadó automatáknál, valamint az Elvirán vásárolhatják meg az utazók. Az alkalmazás hibának kijavításán már dolgoznak.

A szokottnál tovább, akár 20-30 percig is eltarthat, amíg a jegy megérkezik a vásárlóhoz. Mivel utazás csak érvényes jegy birtokában lehetséges, a Máv azt kéri, utazás előtt mindenki ellenőrizze az új Elvirában vagy az applikációban, hogy jegyét megkapta-e. A nem regisztrált felhasználóként vásárlóktól a bejövő leveleket, beleértve a levélszemét mappát kérik ellenőrizni.

Ha a fizetési folyamat félbeszakad, a levont összeget 24 óra elteltével visszatérítik a fizetéshez használt bankszámlára. Ezzel kapcsolatos problémát az informacio@mav-start.hu címen lehet jelezni.

Frissítés! A MÁV applikációban ismét lehet jegyet váltani - közölte a Máv Zrt. szerdán délelőtt. A Mávinform korábban az alkalmazás hibáját jelezte, és arra hívta fel a figyelmet a Facebook-oldalán, hogy ha a fizetési folyamat félbeszakad, a levont összeget 24 óra elteltével visszatérítik a fizetéshez használt bankszámlára. Ha ezzel kapcsolatban probléma adódna, azt az informacio@mav-start.hu címen lehet jelezni.

Címkék:
utazás, közlekedés, MÁV, vonat, vasút, jegy, leállás, jegyvásárlás, alkalmazás, applikáció,