Pénzcentrum • 2023. március 20. 14:03
Április végétől 50 százalékkal megemeli a médiaeszközök bérleti díjait a Vodafone. Így, akinek egynél több tévéje van, amin használná a szolgáltatást, annak ezt is be kell nyelnie.
E-mailben értesítette ügyfeleit a Vodafone, hogy 2023. április 28-tól módosulnak az igénybe vett médiaeszközök havi bérleti díjai. Magyarul: akinek több mediaboxra van szüksége, mert több tévéje van, az szívhatja a fogát, ugyanis bár egy eszközt ingyen biztosít a szolgáltató, de a másodikért és a harmadikért bérleti díjat kell fizetni.
Az értesítés szerint az alábbi eszközök havidíja az addigi 500 forintról 750 forintra, azaz 50 százalékkal emelkedik:
- Mediabox
- Mediabox felvétel opcióval
- Kaon Mediabox
- Vodafone Mediabox
- Mediacard
A módosítás az előfizetői szerződésre vonatkozó felmondási jogot nem keletkeztet - áll az ügyfeleknek küldött levélben.
Frissítés! Cikkünk nyomán a Vodafone Magyarország sajtóosztálya a következő reakciót juttatta el szerkesztőségünkhöz:
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
az egynél több médiaeszközt igénybe vevő lakossági, illetve kis-és középvállalati ügyfelek esetében a második, illetve harmadik médiaeszköz esetében a szolgáltató a jelenlegi bruttó 500 forintról bruttó 750 forintra módosítja a médiaeszköz(ök) havi bérleti díját. A 250 Ft-os ármódosítás kizárólag a második, illetve további médiaeszközök díját érinti és 2023. április 28-tól érvényes. A szolgáltató az érintett ügyfeleket e-mailben vagy SMS-ben – az ezen csatornákkal nem rendelkező ügyfeleket pedig számlalevélben – értesíti.