Befejezi portfóliómenedzseri pályafutását Zsiday Viktor.
Már lassan egy hete lakat alatt van a Kun-Mediátoros Karcagi Marcsika, aki milliárdokkal károsította meg az ügyfeleit.
Már december 7-én elfogták Kun-Mediátoros Marcsikát, mivel nemzetközi elfogatóparancs volt érvényben ellene - írja a San Pedro Sun. A nőt otthonában, North Ambergris Caye-ben fogták el, amely Belize-ben, Közép-Amerikában található.
Marcsika egyébként 5 és 20 milliárd közötti összeget tulajdonított el az ügyfeleitől. A csalás lényege az volt, hogy az utazási irodában, ahol dolgozott, betétgyűjtésbe kezdett (erre alapvetően az utazási irodáknak nincs jogosultságuk), amire 18-20 százalékos, fix hozamot ígért. A botrány kirobbanása után feltehetőleg Mexikóba távozott, az elfogása végül a szomszédos Belizeben történt meg.
Címlapkép: MTI / Máthé Zoltán
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








