Bejött az AXA-kampány, de még nincs vége a meglepetéseknek

Pénzcentrum2009. július 10. 09:47

Az AXA KamatHozó bankszámla tavaly októberi kampányát követően előbb 187 %-kal, a rá következő hónapban 135 %-kal növekedtek a számlanyitások az előző hónaphoz képest. Az online számlaigénylések aránya már az első hónapban elérte a 14 %-ot, egy hónappal később 23 %-ra emelkedett.

A bank weboldalának látogatottsága a kampányt megelőzően havonta kétezer kattintás körül alakult, ami röviddel a reklámdömping után a nyolcszorosára emelkedett. Érdekes, hogy a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül gyakorlatilag még a külön menüpont ellenére sem volt érdeklődés, az ügyfelek leginkább az interneten tájékozódtak.

A kampányt megelőző egy évben stagnált a bank betétállománya, azt követően az első hónapban 20 %-os, majd már ehhez képest 35 %-os növekedést mértek. Az online elért ügyfélkör betétjei átlagosan 4-5-ször magasabbak, mint a hagyományos értékesítési csatornákon érkező ügyfeleké. Csak az év végi kampánnyal a betétállomány több mint duplájára nőtt egy év alatt.

A KamatHozó után újabb marketingbombát robbant az AXA Bank, a VIP Betétszámlával 13,25 %-os kamat (EBKM 14,09%) érhető el lekötés nélkül, amennyiben a számlaegyenleg 5 millió és 30 millió forint között van. Az ilyen összegű megtakarítással rendelkező ügyfeleknek nem kell várni a lekötés napját, bármikor hozzáférhetnek a pénzükhöz.

További részletek hamarosan...

Címkék: