Befejezi portfóliómenedzseri pályafutását Zsiday Viktor.
A folyó fizetési mérleg 2,630 milliárd euró deficittel zárta a második negyedévet, a hiány mértéke alig 163 millió euróval nagyobb az első negyedévinél, de 1,453 milliárd euróval meghaladja az egy évvel korábbit - derül ki a Magyar Nemzeti Bank (MNB) csütörtökön megjelent legfrissebb adataiból.
A folyó fizetési mérleg sorban az ötödik negyedévet zárta hiánnyal, a június végén zárult négy negyedévben a hiány összege 10,766 milliárd eurót tett ki.
A tőkemérleg egyenlege 950 millió euró aktívumot mutatott, ami 816 millió euróval kevesebb az első negyedévinél, mivel az Európai Uniótól befolyt tőkeátutalások összege 968 millió euróval 781 millió euróra csökkent. Az ország külső pénzügyi helyzetének jellemzésére a folyó fizetési mérleg és a tőkemérleg összevont egyenlegéből számolt külföldi finanszírozási igény 1,680 milliárd euró volt a második egyedévben, 979 millió euróval nagyobb az első negyedévinél és 1,153 milliárd euróval az egy évvel korábbinál.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








