Egy évnyi lezárás után végre jó hírt kaptak a túrázók és a kőszegiek: megindulhat a régóta várt felújítás a népszerű Óház-kilátónál.
A tavalyi év első hónapjai még a zárásról szóltak, az utolsó három meg már súrolta a 2019-es forgalmat, így a Budapest Gyógyfürdő és Hévizei Zrt. igencsak reményekkel teli az új esztendőt illetően.
Itt a remény a budapesti gyógyfürdőknek, míg a tavalyi év hozott hideget és meleget egyaránt, az év végére már megközelítették a pandémia előtti időszak számait.
A Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. 2021-es nettó árbevétele több mint félmilliárd forinttal meghaladta a 2020-ast, fejtette ki az Infostartnak Szűts Ildikó, aki hozzátette, hogy számításaik szerint 2022-ben a bevételeik elérik a pandémia előtt utolsó év bevételeinek a 75 százalékát.
A 2021-es év jobban sikerült, mint a 2020-as, annak ellenére, hogy 4 hónapig zárva voltunk. A nettó árbevételünk így is több mint fél milliárd forinttal nőtt. A várható eredményünk 818 millió forinttal jobb, mint az eredeti üzleti tervben volt, ennek alapvetően az az oka, hogy az év utolsó 2-3 hónapja jelentősen javult, volt sok olyan napunk ekkor, amely megközelítette a 2019-es békeidőbeli szintet.
- ecsetelte Szűts Ildikó, aki elmondta, hogy a beruházásokból viszont semmit nem tudtak elkezdeni, hiszen a pandémia miatt összesen 21 milliárd forint árbevétel-kiesés volt. Emiatt az energiahatékonysági beruházás átkerül 2022-re.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Bár 2022-re még nincs elfogadott üzleti tervük, de a hónap végére lesz. Arra számítanak, hogy folyamatosan nyitva tudnak tartani, hiszen a turizmus már elindult, bizakodóak azzal kapcsolatban, hogy ez a trend meg is marad.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








