Nemrég módszert váltott a KSH a munkanélküliség becslése kapcsán, és azóta kisebb az ingadozás az adatokban.

Népszerűek a közösségi média oldalak, a magazinok, azonban a felnőtt-tartalmak fogyasztása tarolt a legújabb kimutatás szerint a magyar lakosok körében.
A második negyedévben 6,12 millió felhasználónak volt internet-hozzáférése, a felnőtt-tartalmak fogyasztása pedig meglehetősen népszerű volt körükben. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatoság (NMHH) által közzétett adatok szerint 2021 áprilisában 5,4 millió regisztrált felhasználója volt a Facebooknak és 2,1 millió az Instagramnak Magyarországon ez a nagykorú lakosság 87, illetve 34 százaléka.
A 15 évnél idősebb lakosság 73,3 százaléka rendelkezett internet-hozzáféréssel Magyarországon- jelentette a NMHH által közzétett Digitális Közönségmérési Tanács adatait.
A Z generációnak, azaz a 15 és 24 év közöttieknek a 94,2 százaléka aktív felhasználó, míg az Y generáció, tehát a 25 és 40 év közöttiek mintegy 93 százaléka rendszeresen látogatja a világhálót. Az X generáció, vagyis a 41-56 évesek közül 82 százalék internetezik, az 57 évnél idősebbeknek már csak az 58,2 százaléka, míg a 76 évnél idősebbeknek mindössze 6,3 százaléka használja a világhálót.
A felhasználók körében a híroldalak, magazinok a legtöbbet látogatott tematikus tartalmak, előbbiek 5.22, utóbbiak 5.35 millió egyedi felhasználót tudhattak magukénak a második negyedévben. A közhasznú, és linkgyűjtő oldalak látogatottsága 4.5 millió felett volt, csak úgy, mint a közösségi médiák látogatottsága. Az e-kereskedelem, webshopok 3.78 millió látogatót vonzottak be, illetve 2,2 millióan felnőtt-tartalmakat is kerestek az interneten.
Leggyakoribb a mobileszközön, telefonon vagy tableten internezetés, itt a magyar felhasználók létszáma a második negyedévben meghaladta az 5.22 milliót. Otthoni számítógépről 4.53 millióan böngésztek, munkahelyről mindössze csak 1.9 millióan interneteztek.
A vizsgált három hónapban az otthoni és a munkahelyi böngészés között nagy különbségek mutatkoznak a magazin, szórakozás, a közösségi média, az e-kereskedelem és a felnőtt-tartalmak esetében.
Az adatokból azt is láthatjuk, hogy a közösségi média használata egyre nagyobb szerepet játszik a lakosság életében, erre tekintettel egyetlen társadalmi szereplő sem engedheti meg magának, hogy ne legyen jelen a platformokon, amelyek újabb felületet biztosítanak tartalmaiknak, üzeneteiknek.
Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.
Év végén két újabb izgalmas kampány ért el kiemelkedő sikereket a Brancs piacterén.
Most viszont bemutatunk 3 olyan projektet, amikről valószínűleg sokat fogunk még hallani 2023-ban!
A könyv szerzőjét, Zubreczki Dávidot kérdeztük a balatoni fejlesztésekről, a városnézésről, építészetről és hogy mitől lenne élhetőbb Budapest. Interjú.
-
Visszatér a korábbi slágertermék: újra elérhető tőke- és hozamvédett befektetési alap a piacon
Fenntartható élelmiszergazdaság és energetika felpörgése akár 20 százalék hozamot is adhat 5 év alatt az OTP-nél.
-
Újra eljött a bankbetétek ideje?
Már 10 százalék feletti lekötött betét is van a piacon – a MagNet értékelte a helyzetet.
-
5+1 hasznos tanács a pénzügyileg tudatos vállalkozáshoz (x)
Elvárás, hogy a vállalkozó értsen a stratégiához, joghoz, személyügyhöz, értékesítéshez és a pénzteremtéshez. Utóbbihoz már létezik e-learning segítség is.
- Nyomoznak a budapesti Eötvös gimnázium vesztegetésgyanús ügyében
- 15 éves kislány halála miatt tüntettek a kórház előtt
- Schubert remekműveit tűzte műsorra a Concerto Budapest
- Esztergályos Cecília 80: három díjra vágyom még
- Romániában vége a vörös csillagos nosztalgiának
- Újabb egészségügyi szakszervezet kezdeményezett sztrájktárgyalást
Digital Transformation 2023
Sustainable Tech 2023
Biztosítás 2023


