24 °C Budapest
Close-up shot of female hands typing on computer keyboard, lying on bed, working late at home.

A felnőtt tartalmak dominálnak a magyar neten: lenyomták az e-maileket is

2021. szeptember 15. 10:30

Népszerűek a közösségi média oldalak, a magazinok, azonban a felnőtt-tartalmak fogyasztása tarolt a legújabb kimutatás szerint a magyar lakosok körében.  

A második negyedévben 6,12 millió felhasználónak volt internet-hozzáférése, a felnőtt-tartalmak fogyasztása pedig meglehetősen népszerű volt körükben. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatoság (NMHH) által közzétett adatok szerint 2021 áprilisában 5,4 millió regisztrált felhasználója volt a Facebooknak és 2,1 millió az Instagramnak Magyarországon ez a nagykorú lakosság 87, illetve 34 százaléka.

A 15 évnél idősebb lakosság 73,3 százaléka rendelkezett internet-hozzáféréssel Magyarországon- jelentette a NMHH által közzétett Digitális Közönségmérési Tanács adatait.

A Z generációnak, azaz a 15 és 24 év közöttieknek a 94,2 százaléka aktív felhasználó, míg az Y generáció, tehát a 25 és 40 év közöttiek mintegy 93 százaléka rendszeresen látogatja a világhálót. Az X generáció, vagyis a 41-56 évesek közül 82 százalék internetezik, az 57 évnél idősebbeknek már csak az 58,2 százaléka, míg a 76 évnél idősebbeknek mindössze 6,3 százaléka használja a világhálót.

A felhasználók körében a híroldalak, magazinok a legtöbbet látogatott tematikus tartalmak, előbbiek 5.22, utóbbiak 5.35 millió egyedi felhasználót tudhattak magukénak a második negyedévben. A közhasznú, és linkgyűjtő oldalak látogatottsága 4.5 millió felett volt, csak úgy, mint a közösségi médiák látogatottsága. Az e-kereskedelem, webshopok 3.78 millió látogatót vonzottak be, illetve 2,2 millióan felnőtt-tartalmakat is kerestek az interneten.

Leggyakoribb a mobileszközön, telefonon vagy tableten internezetés, itt a magyar felhasználók létszáma a második negyedévben meghaladta az 5.22 milliót. Otthoni számítógépről 4.53 millióan böngésztek, munkahelyről mindössze csak 1.9 millióan interneteztek.

NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!

Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)

A vizsgált három hónapban az otthoni és a munkahelyi böngészés között nagy különbségek mutatkoznak a magazin, szórakozás, a közösségi média, az e-kereskedelem és a felnőtt-tartalmak esetében.

Az adatokból azt is láthatjuk, hogy a közösségi média használata egyre nagyobb szerepet játszik a lakosság életében, erre tekintettel egyetlen társadalmi szereplő sem engedheti meg magának, hogy ne legyen jelen a platformokon, amelyek újabb felületet biztosítanak tartalmaiknak, üzeneteiknek.

Címlapkép: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
PC BLOGGER & PODCASTER
Kiszámoló  |  2025. június 21. 14:41
Eddig az önsegélyező pénztárakban (vagy egészség és önsegélyező pénztárakban) volt egy 180 napos vár...
Holdblog  |  2025. június 21. 09:14
Fight or flight - ez lett a jelenkor egyik legnagyobb dilemmája. Küzdjünk tovább (magyarul: éljünk t...
MEDIA1  |  2025. június 20. 21:12
Újabb fordulatot vett Marczingós László ügyvéd és a Rádió 1 Balázsék című műsorának ügye. A devizahi...
Összkép  |  2025. június 20. 12:07
A globális gazdasági és geopolitikai környezet gyökeres átalakuláson megy keresztül, ezzel pedig új...
Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

NAPTÁR
Tovább
2025. június 21. szombat
Alajos, Leila
25. hét
EZT OLVASTAD MÁR?