Szagos farmernadrággal, pontosabban málnaillatúval rukkolt elő egy japán ruhagyár.
A Naked and Famous Denim nevű cég kifejezetten férfiaknak gyártja új termékét, hogy annak illata elfedje a túl tartós használat szagát. A nadrág illatlelke parányi mikrokapszulákban rejlik, ezekkel a szövetet bevonták, majd bele is sütötték. Így az illat nem illan el az első mosásnál, sőt: a tesztek alapján még öt után is érezhető. Az illat egyébként az anyag dörzsölődése által szabadul fel.
Ha egy férfi nem érzi az egyéniségéhez kellően passzolónak a málnát, akkor sem kell elkeserednie, mert a cég tervezi alma, banán, eukaliptusz, grapefruit és menta illatú nadrágok árusítását is. A barátnői orrot kímélő ruhadarab ára 150 dollár (33 ezer forint).
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Vállalkoznál, de nem tudod, hogyan kell? Jelentkezz a Delfinek között programra!
Pitcheld vállalkozásod a GEN Z Fest-en, ahol mentoraink segítségével lendülhetsz túl a problémákon.
- A kormány további két évvel meghosszabbítja a kedvezményes lakásáfát -a nap hírei
- Ismét Sadiq Khant választották London polgármesterévé
- Bravúr a szlovénok ellen, az elitben a hokisok
- Halálos lövöldözés volt Párizs mellett
- Ukrán elnök: Oroszország egy hét alatt több mint 380 támadást indított ukrán városok ellen
- Megtámadtak Németországban egy kampányplakátokat ragasztó politikust