A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Nagyon alacsony áron tudják csak eladnia léalmákat a hazai almatermesztők - írja a Magyar Hírlap.
Idén éppen csak elérheti a félmillió tonnát az almatermés mennyisége hazánkban. Az átlagosnál több lesz az ipari alma, ám a felvásárlási ár rendkívül alacsony, nettó 17-18 forintot kapnak csupán a termesztők a léalma kilójáért. Pedig tavaly 23-24 forintról indult a kilónkénti felvásárlási ár, ami 36 forintig emelkedett.
Az idei nyomott áraknak az lehet az oka, hogy a nagyobb vevők az európai sűrítménypiacon kivárnak a szerződéskötéssel, emiatt a léüzemek jelenleg raktárra gyártanak. Ez bizonytalanságot okoz az almatermesztőknek is, mert a léüzemek még nem tudják, mennyiért fogják értékesíteni a legyártott sűrítményt.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








