Az 1762-ben elkészült késő barokk remekmű, amely Oceanust, a vizek istenét ábrázolja.
Elképesztő mutyizás ment korábban a fürdőbelépőkkel, bérletekkel Budapesten. Nem volt ritka, hogy 100 évre szóló, vagy 10, sőt 20 ezer! alkalmas bérleteket adtak "ajándékba" - tudta meg a Pénzcentrum.hu.
Nemcsak gazdasági, hanem morális válságot is át kellett vészelniük, le kellett győzniük a budapesti gyógyfürdőknek - derült ki a Portfolio.hu Property Investment Forum 2013 konferencia, "(Be)Fürdők" címet viselő panelbeszélgetésén. Szőke László, a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. vezérigazgatója elmondta, elképesztő mutyizás ment korábban a fürdőbelépőkkel, bérletekkel.
"Nem volt ritka, hogy 100 évre szóló, vagy éppen 10, sőt 20 ezer alkalmas bérletek kerültek ki "ajándékba"" - fogalmazott Szőke László. Ráadásul a vezérigazgató elmondása szerint nyílt titok volt az is, hogy ezeket az ún. szuperbelépőket a "szerencsés" kiválasztottak sok esetben rögtön a fürdőbejáratnál, jó áron értékesítették is.

"Ehhez képest egyébként már az is nagy szó, hogy lassan 2-3 éve eredményesen tudunk gazdálkodni. Pedig 2004 után évente még hozzávetőlegesen 2-3 millió eurós veszteséget generált a cég. A kőkemény puritán gazdálkodásnak köszönhetően jelenleg - állami és fővárosi támogatások nélkül is -, folyamatosan növekvő pályán állunk. Bár 2 éve még "csak" 50 milliós profitot tudhattunk magunkénak, idén viszont már közel 400 milliós plusszal zárhatjuk az évet. Mindeközben milliárdos fejlesztések valósulnak meg. Ráadásul tavaly és idén is tudtunk 13. havi fizetést adni, továbbá idén is 5 százalékos bérfejlesztésre számíthatnak dolgozóink" - foglalta össze az elért eredményeket Szőke László.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








