A legszínvonalasabb és leginkább ügyfélbarát-kiszolgálást nyújtó vállalatokat díjazták azon a tegnapi ünnepélyes gálán, ahol Magyarországon először versenyeztek egymással a különböző szektorokban tevékenykedő vállalatok. A szakmai versenyen két kategóriában az első három helyezettet díjazták az elért pontszámok alapján; az Otthon Centrum a nagyvállalati kategóriában a harmadik legjobb ügyfél-kiszolgálást nyújtó cégnek bizonyult, az e kategóriában helyezettek között egyedüli ingatlanosként.
A Magyarországon még sok helyen gyerekcipőben járó színvonalas és minőségi ügyfél-kiszolgálási kultúra fejlesztésére hozta létre idén első alkalommal a ClientFirst Consulting és a Humán Erőforrás Alapítvány a "Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban" díjat. A szakmai versenyen több mint 20 vállalat vett részt banki, biztosítási, telekommunikációs és kereskedelmi területről összesen két kategóriában; a 20 egységnél többel rendelkező nagyvállalatok, illetve az annál kevesebbel rendelkező kis-és középvállalatok. A tegnapi díjátadást minden egyes cégnél egy négy hónapon át tartó, titkos próbavásárlások sorozata előzte meg, amely során leginkább az első vásárlói találkozás és a személyes ügyfélkezelés színvonalát értékelték.
Kühne Kata
"Nagyon büszkék vagyunk a díjra, mert ezúttal külső visszaigazolást kaptunk az általunk hagyományosan fontosnak tartott minőségi kiszolgálásra, amely szerintem a mostani gazdasági helyzetben sok esetben az egyedüli túlélést jelentheti a cégeknek. Soha nem volt még annyira fontos, mint most, hogy ügyfeleink bízzanak bennünk és az első kapcsolatfelvételtől kezdve azt érezzék, hogy a lehető legmagasabb színvonalú kiszolgálást kapják tőlünk. A közelmúltban végzett felméréseink is megerősítik ügyfeleink elégedettségét, mind a vevő-, mind eladó ügyfeleink döntő többsége elégedett szolgáltatásainkkal és mindenképpen ajánlana bennünket. "- mondta Kühne Kata, Magyarország vezető ingatlanközvetítőjének, az Otthon Centrum ügyvezető igazgatója.
"Meggyőződésem, hogy minden szolgáltatónak érdeke, hogy objektív visszajelzést kapjon a működéséről, hogy felmérhesse a szerepét a piacon és reális képet kapjon a versenytársakhoz képest nyújtott szolgáltatásáról. Továbbra is igyekszünk a megszokott magas minőséget nyújtani ügyfeleinknek és képzési rendszerünkön keresztül folyamatosan képezzük munkatársainkat" - tette hozzá Kühne Kata.
Méltó ellenfele lehet a mogyoró-nachos-ropi sörkorcsolya triónak a kézműves sörfőzdék gyártási melléktermékéből készülő újfajta ropogtatnivaló.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
-
Sorozat készült az unió történetének legnagyobb csalásáról, amiről alig hallott valaki
A több milliárd eurós szén-dioxid-kvóta botrányt bemutató széria a Direct One-on debütál.
- Szép ajándékot kapott Lisztes Krisztián a búcsúmeccsén
- Szergej Lavrov kimondta, amit egyetlen ukrán sem akar hallani, de a Nyugat sem
- Túl van az életveszélyen a szerdán meglőtt szlovák kormányfő - a nap hírei
- Drámai fotók a letarolt kishajóról, újabb részletek az eltűnt magyar fiatalokról
- Vége az extrém drágulásnak, erős nyári balatoni szezon jöhet
- Segélyeken spórolnának a németek, ez fájna az ukránoknak