Azahriah szerint nem a siker hajszolásának, hanem a zene iránti szeretetnek és a kísérletezési vágynak kellene az alkotás fő motivációjának lennie.
Bár lassan egy hónapja nincs a képernyőn Szabó Zsófi, mégis busás fizetés üti a markát. Egy átlag magyar dolgozó viszont maximum 90 napig jogosult segélyre.
Szabó Zsófi jóval kevesebbet van képernyőn azóta, hogy a TV2-től az RTL Klub-hoz igazolt. Zsófi a Celeb vagyok, ments ki innen! show-műsorban csupán három hétig szerepelt, amióta pedig hazajött a dzsungelből, hetente egyszer az After X műsorvezetőjeként volt képernyőn, de karácsony előtt az is véget ért. Azóta Zsófit nem láthatták a nézők.
A Blikk úgy tudja, a színésznő annak ellenére alkalmazásban áll a csatornánál, hogy nincs képernyőn. A Jóban-Rosszban sorozat szereplőjeként nagyjából havi 600 ezer forintot keresett a konkurens csatornánál. Ennél kevesebb összeg vélhetően az RTL Klubtól kapott szerződésben sem szerepelhetett, így most Zsófi irigylésre méltó fizetésért várja, hogy feladatot kapjon.
- mondta a bulvárlapnak Zsófi.
Munka nélkül más maximum segélyre jogosult
Szabó Zsófival ellentétben egy átlagos magyar munkavállaló munka nélkül maximum álláskeresési járadékot, ismertebb nevén munkanélküli segélyt kaphat. Ennek összege azonban meg sem közelíti a RTL-hez igazolt színésznő luxusfizetését.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Az álláskeresési járadékot az igénylés napjától kezdik el folyósítani 2015-ben is, viszont az új Munka Törvénykönyve alapján már lecsökkentett időtartamig kaphatják meg a munkanélküliek, ez pedig 90 napot jelent.
Ráadásul ez is csak azoknak jár, akik az igényléstől számítva visszamenőleges három évben legalább 360 napig dolgoztak, vagyis rendelkeznek jogosultsági idővel (az az időtartam, amikor a munkavállaló folyamatos munkaviszonnyal rendelkezik).
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








