Mint arról beszámoltunk, tegnap délután óta hibásan működik az OTPdirekt rendszere. Az OTP tájékoztatása szerint a bankkártyás tranzakciókkal kapcsolatosan észleltek funkcionális hibát.
A Pénzcentrum az OTP Bank Médiakommunikációs osztályától megtudta: az előre ütemezett hétvégi verzióváltást követően a bank szakemberei a bankkártyás tranzakciókkal kapcsolatosan funkcionális hibát észleltek.
Gyorshír! Hiba az OTP rendszerében!
A technikai hiba eredményeként a bankkártyával kezdeményezhető egyes funkciók (pl. mobilfeltöltés) nem minden esetben végrehajthatóak. A szolgáltatásba történő belépés és az egyéb tranzakciók (pl. átutalás) természetesen rendelkezésre állnak.
A csütörtöki időpontot a bank a honlapon olvasható tájékoztató szövegben, mint legkésőbbi időpontot tette közzé, ám a gyors hibajavításnak köszönhetően már 27-án reggeltől a bankkártyával kezdeményezhető funkciók teljes körűen elérhetőek lesznek.
Mit tehetnek az ügyfelek?
Az OTP tájékoztatása szerint az internetes szolgáltatása üzemszerűen működik, de ha pl. mobiltelefont szeretnének feltölteni és a leírt jelenséget tapasztalják, akkor az OTP javasolja a telefonos ügyintézői szolgáltatás igénybevételét.
Ugyanakkor az esetleges letiltásoknak semmi köze a részeleges és átmeneti intézkedéshez, a bankhoz nem érkeztek ilyen jellegű bejelentések.
Ha a felhasználóknak a belépéssel kapcsolatos problémája van, akkor azt a körülmények dokumentálásával (használt op.rendszer, böngésző típusa/verziója, képernyő másolatok, konkrét időpont és eseményleírás), juttassák el a bank részére (informacio@otpbank.hu).