Megszólalt a McDonald's csúcsvezetője: jönnek a nagyobb burgerek, bőségesebb menük

Pénzcentrum2023. december 7. 21:35

A McDonald's nagyobb hamburgerek bevezetését, több ezer új étterem nyitását, hűségprogramjának bővítését és a növekedés fokozása érdekében a marketingtevékenység fokozását tervezi - számolt be a CNN.

A McDonald's, a globális gyorsétterem-óriás bemutatta növekedési stratégiáját, amelynek középpontjában a terjeszkedés áll. Chris Kempczinski vezérigazgató a CNN-nek adott interjúban elárulta, hogy a vállalat lehetőséget lát abban, hogy nagyobb hamburgereket kínáljon vásárlóinak. Ez része annak a szélesebb körű tervnek, amely szerint a menüktől kezdve a cég globális terjeszkedéséig mindent nagyobbra akarnak méretezni.

A vállalat a hamburgerek ízének javításán dolgozik, és azt tapasztalta, hogy a vásárlók a nagyobb adagok iránt is érdeklődnek. Jo Sempels, aki azokat a piacokat felügyeli, ahol a McDonald's licenceli a márkáját, egy befektetői rendezvényen kijelentette, hogy figyelembe vették a vásárlók visszajelzéseit, és megértették a nagyobb, jó minőségű hamburgerek iránti igényüket.

A McDonald's az étlapkínálat bővítése mellett több ezer új étterem megnyitását is tervezi világszerte. A vállalat célja, hogy 2027-re világszerte elérje az 50 000 helyet, szemben a szeptember 30-i mintegy 41 000-rel. Ez jelentené a leggyorsabb növekedési időszakot a vállalat történetében.

Manu Steijaert, a McDonald's globális ügyfélkapcsolati vezetője a befektetői rendezvényen hangsúlyozta, hogy a vállalat már most is hatalmas mérete és léptéke ellenére még mindig van hely a növekedésre. Kiemelte annak fontosságát, hogy fizikailag közelebb legyenek a vásárlókhoz a kényelem és a jobb szállítási idő érdekében.

Az ambiciózus terv azt is tartalmazza, hogy 2027-ig 150 millióról 250 millió aktív felhasználóra növeli hűségprogramját 90 napos időszakonként. Joe Erlinger, a McDonald's USA elnöke a szerdai befektetői rendezvényen megjegyezte, hogy az ilyen hűségprogramokból származó adatok jelentős versenyelőnyt jelentenek majd az éttermi helyszínek mellett.

LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!

A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 10 millió forintot, 15 éves futamidőre, már 7,21 százalékos THM-el,  havi 89 803 forintos törlesztővel fel lehet venni a CIB Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: az Erste Banknál 8,04% a THM, a Raiffeisen Banknál 8,09%; az UniCredit Banknál 8,12%,  a K&H Banknál 8,31%, akárcsak az OTP Banknál. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)

A McDonald's emellett azt tervezi, hogy fokozza marketingtevékenységét. Jill McDonald, aki a teljes egészében saját tulajdonú nemzetközi piacokat felügyeli, a szerdai rendezvényen elmondta, hogy a marketing maximalizálása jelentős növekedési lehetőséget jelent a vállalat számára.

Ez az átfogó stratégia egy olyan időszakban jön létre, amikor az inflációs aggodalmak miatt sok ügyfél keresi a módját annak, hogy kevesebbet költsön. Kempczinski azonban biztosította, hogy a készülő hamburgerük annak ellenére, hogy nagyobb méretű, kiváló értéket kínál majd ahhoz képest, amit máshol találnak a vásárlók.

Végeredményben a McDonald's növekedési stratégiája egy sokoldalú megközelítés, amely magában foglalja a menüajánlatok bővítését, a globális helyszínek számának növelését, a hűségprogram bővítését és a marketingtevékenységek fokozását. A vállalat úgy véli, hogy ezek az intézkedések segítenek a változó vásárlói igényeknek való megfelelésben és a növekedési pálya folytatásában.

Címkék:
étterem, meki, gyorsétterem, hamburger, big mac, franchise, sajtburesz, sajtburger, mcdonalds, burger, gyorséttermek, mcdonalds magyarország,