Kész, vége! Gyakorlatilag megszünteti akciós újságját az ALDI

Pénzcentrum2022. december 15. 17:15

Az áruházlánc hetente megjelenő, 40-48 oldalas szórólapja januártól kizárólag online formában lesz elérhető a weboldalon és az applikációban, a papíralapú szórólapból a vállalat egy kétoldalas kivonatot fog országos szinten terjeszteni.

Az ALDI Magyarország döntése értelmében 2023 januárjától megszűnik a megszokott papíralapú szórólap gyártása és terjesztése, az aktuális akciókat bemutató szórólap ugyanakkor online formában változatlan terjedelemben elérhető marad a vállalat honlapján, és mobiltelefonos applikációjában.

Papíralapon egy kisebb méretű, mindössze kétoldalas, az aktuális akciók kivonatát bemutató flyert fog országosan terjeszteni a vállalat. A lapon elhelyezett QR-kód segítségével a vásárlók az összes aktuális ajánlatot tartalmazó online szórólapot is bármikor elérhetik.

Ezzel a lépéssel éves szinten közel 5000 tonna papírhulladékkal kevesebb keletkezik majd, az így megtakarított alapanyag, valamint a karbonlábnyom-csökkenés nem csupán a fenntarthatóságot támogatja, hanem alacsonyabb működési költséget is jelent az vállalat számára. Az online szórólap és a kétoldalas flyer önmagában 60%-kal alacsonyabb környezetterheléssel jár majd. Ez a megtakarítás továbbá lehetőséget biztosít a vállalatnak az áremelkedés fékezésére, illetve a munkatársak bérének további növelésére.

(Címlapkép - Róka László, MTI/MTVA)

Címkék:
vásárlás, akció, spórolás, aldi, online, reklám, vállalat, akciós újság, applikáció, szórólap, bemutató, aldi reklámújság,