Csökkenő húsárakkal csábítja a vevőit ez az élelmiszerlánc: éppen ideje volt

Pénzcentrum2020. augusztus 7. 14:02

Az egyik legnépszerűbb hazai boltlánc tartósan csökkenti a friss magyar sertéshús fogyasztói árát. Az árcsökkentés közel 20 terméket érint, a mérséklés mértéke kilogrammonként akár 150 forintot is jelenthet, átlagosan pedig eléri a 100 forintot. Az áruházlánc célja, a kiváló minőségű hazai sertéshúsok népszerűsítése, a megnövekedett kereslet révén a hazai termelői szektor támogatása.

A Lidl Magyarország az elmúlt évben 25 százalékkal több sertéshúst értékesített, mint az azt megelőző évben. Az áruházlánc hosszabb távon biztosítja közel húsz, kizárólag magyar beszállítóktól származó friss sertéshús alacsonyabb árát. A friss sertéshúsok fogyasztói árcsökkenésének mértéke átlagosan kilogrammonként eléri a 100 forintot, de egyes termékek estében még ennél is nagyobb mértékben viszi lejjebb az árakat a vállalat.

Így a friss darabolt csont nélküli sertéskarajt kilógrammonként 150 forinttal, míg a friss csont nélküli sertéslapockát, a 30 százalékos zsírtartalmú friss darált sertéshúst és a csont nélküli friss sertéscombot 100 forinttal olcsóbban tudjuk megvásárolni.

A vállalat bízik abban, hogy az alacsonyabb fogyasztói árak biztosításával hozzájárul a magyar háztartások kiadásainak csökkentéséhez, és a vásárlók ezáltal gyakrabban választják a Lidl által forgalmazott, olcsóbban elérhető, kiváló minőségű magyar sertéshúsokat. A megnövekedett kereslet pedig nagyban elősegíti a hazai sertéságazat stabilitását és fejlődését

- mondta Tőzsér Judit, a boltlánc vállalati kommunikációs vezetője.

Címkék:
vásárlás, élelmiszer, bolt, lidl, ár, árcsökkenés, húsár,