Focisták reklámozzák Magyarországot. Vajon kicsodák?

Pénzcentrum2009. április 20. 18:00

Bundesliga játékosok irányítják hazánk kedvező ár-érték arányára a németek figyelmét.

A Magyar Turizmus Zrt. Németországban - az euró igen magas magyarországi vásárlóértékének bemutatása céljából - a nagyszabású müncheni plakátkampány mellett, híres Bundesliga játékosok segítségével kampányol, amelynek üzenete "Jetzt 20% mehr Urlaub fürs Geld"(Most 20%-kal több nyaralás a pénzéért). 

 

Az MT Zrt. németországi külképviselete, a korábban már többször bevált módszerrel, azaz híres sportolók aktív közreműködésével hívja fel a figyelmet a hazai árelőnyre.


Hajnal Tamás (Fotók: mlsz.hu)

Dárdai Pál


Dárdai Pál és Hajnal Tamás méltán híres Bundesliga és magyar válogatott játékosok az árelőny mellett a magyar tájak szépségéről és változatosságáról, illetve az egyedülálló hazai egészség-turisztikai kínálatról nyilatkoztak.

JÓL JÖNNE 1 MILLIÓ FORINT?

Amennyiben 1 millió forintot igényelnél 36 hónapos futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 33 952 forintos törlesztővel az UniCredit Bank nyújtja (THM 14,41 %), de nem sokkal marad el ettől a CIB Bank 33 972 forintos törlesztőt (THM 14,45%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)

 

A Társaság által fémjelzett anyagot Németországban 24 hírügynökség, 158 újság, 241 Tv és rádióadó, illetve több száz on-line hírportál kapta meg.

A kampányhoz természetesen új - konkrét összehasonlító árakat tartalmazó - honlaprész is tartozik, amely a www.ungarn-tourismus.de weblapon megtekinthető.

Címkék:
plakátkampány,