Tarolnak az internetes kereskedők: a Bookline ismét a legjobb

Orosz Márton2009. november 11. 04:32

Tegnap adták át az "Év internetes kereskedője 2009" díjat. A közönségszavazás, majd azt követően a szakmai zsűri döntése alapján a rangos elismerés nyertese idén is a Bookline.hu online áruház lett.

A közönségszavazás, majd azt követően a szakmai zsűri döntése alapján a CIB Bank, az Informatikai Vállalkozások Szövetsége, valamint a Kirowski által életre hívott "Év Internetes Kereskedője Díj" 2009. évi nyertese a Bookline.hu online áruház lett.

2009. szeptember 21-jétől október 18-ig tartott az "Év Internetes Kereskedője" díj közönségszavazási időszaka, amelynek során több mint 10 ezer szavazat döntötte el, hogy ki kerül be a legjobb 10 közé. A több mint 800 jelölt weboldalból a legtöbb szavazatot kapott TOP 10 internetes kereskedő, amelyek közül a szakmai zsűri 2009 legjobb e-kereskedőjét kiválasztotta, az alábbiak (ABC-sorrendben): bookline.hu, brands.hu, edigital.hu, jateknet.hu, netpincer.hu, ruhafalva.hu, shop.builder.hu, teszvesz.hu, tulli.hu, utisugo.hu.


Starcz Ákos, a Bookline.hu vezérigazgatója


A verseny élmezőnyébe többen már sokadik alkalommal kerültek be. A legnépszerűbb cikkek a könyvek, elektronikai cikkek, étel-ital, utazás, ruhaneműk, játékok, illetve továbbra is népszerűségnek örvend az online piactér is.

A szakmai zsűri a döntéshez értékelte — többek között — a vállalkozások üzleti modelljét, az alapkoncepció és ötlet egyediségét, az elért üzleti eredményeket, a felhasználó-barátságot, valamint a megvalósítás és a használhatóság minőségét is. "Az Év Legígéretesebb Internetes Kereskedője", valamint "Az Év Innovatív Kereskedője 2009" a közönségszavazatok száma alapján a TOP 30-ba jutott kereskedők közül került kiválasztásra.

A Bookline.hu az ötödik alkalommal megrendezett verseny során immár másodjára nyerte el a címet, s ezzel ismét jogot szerzett arra, hogy egy évig használhassa "Az Év Internetes Kereskedője 2009" megjelölést. Ezzel elnyerte a CIB Bank által átadott értékes ólomkristály díjat, valamint a Google által felajánlott hirdetési lehetőséget.

A Bookline.hu
A Bookline.hu Magyarország legnagyobb internetes kereskedője. A társaság a magyar piacon kívül jelen van a román és a szlovák internetes piacon is.

JÓL JÖNNE 1 MILLIÓ FORINT?

Amennyiben 1 millió forintot igényelnél 36 hónapos futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 33 952 forintos törlesztővel az UniCredit Bank nyújtja (THM 14,41 %), de nem sokkal marad el ettől a CIB Bank 33 972 forintos törlesztőt (THM 14,45%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)

 

A klasszikus antikvár és új könyvek mellett jelenleg idegen nyelvű könyvek, műszaki és drogériai termékek, játékok és ajándékok is jelen vannak a Bookline termékkínálatában. A cég - a Pénzcentrummal együtt - a Central European Media & Publishing (CEMP) vállalatcsoport tagja.


Starcz Ákos, a Bookline.hu vezérigazgatója a díj átvételekor elmondta: nagy öröm számára, hogy idén ez a második rangos elismerés, amelyben a Bookline.hu részesül, hiszen neves könyvterjesztőket maga mögé utasítva tavasszal megkapták a Magyar Könyvkiadók és Könyvterjesztők Egyesülésének "Év kereskedője" díját is. A vezérigazgató szerint az a munka, amit elkezdtek, az online és az offline világban egyaránt elismerést kapott, ez is bizonyítja, hogy jó úton járnak, helyes a cég stratégiája.


A fődíj mellett a szakmai zsűri kiválasztotta "Az Év Legígéretesebb Internetes Kereskedőjét" is, amely elismerést a Bigyoshop.huzsebelte be. A webhop elsősorban különleges, humoros, termékeket forgalmaz.

Idén első alkalommal kiosztották "Az Év Innovatív Internetes Kereskedője" díjat, amelyet a Netpincér.hu kapott. A honlapon a felhasználók kényelmesen és egyszerűen válogathatnak bármely, Magyarországon a megadott címre házhoz szállító étterem kínálatából.

Az eredményhirdetés kapcsán elhangzott: az internetes kereskedelem szegmenségben a válságban is egyértelmű növekedés tapasztalható, jelentős részben az internethasználat terjedésének köszönhetően. A magyar internetezők mintegy 27 százaléka vásárol a világhálón, a GKIeNET statisztikája szerint az online áruházak forgalma (az online turisztikai és biztosítási szolgáltatások nélkül) 2009-ben elérheti a 95 milliárd forintot.

Címkék:
teszvesz,