Pénzcentrum • 2009. szeptember 3. 05:20
A Lidlben igazi élmény lehet a bevásárlás - ez derül ki az áruházlánc 2009/2010-es kampányából. A napokban a TV-képernyőkre kerülő spotoknak Gianni a főszereplője: a sztárséf rengeteg humorral fűszerezve tanítja meg kuktáinak mestersége fortélyait. A filmek elkészítésében egy igazi sztárrendező is közreműködött.
Egy igazi magyar celebet nyert meg magának a Lidl. A német tulajdonú keménydiszkont-áruházlánc új arca a műsorvezető, sztárséf, étteremtulajdonos Gianni Annoni lesz.
Gianni nem csak a tévéreklámokban szerepel, hanem kedvenc receptjei olvashatóak lesznek női magazinokban, bulvárlapokban is.
A Lidl Magyarország új kampányának televíziós spotjait a TBWA reklámügynökség készítette, rendezőként pedig Goda Krisztina, a Csak szex és más semmi, a Szabadság, szerelem, és a Kaméleon című sikerfilmek alkotója jegyzi.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Az áruházlánc hetente új téma köré csoportosítva kínálja minőségi termékeit: a görög, olasz vagy spanyol hetek alatt mindenki felfrissítheti a nyári emlékek ízvilágát.
Úgy tudjuk, a reklámfilmek hamarosan láthatóak lesznek a hazai TV-cstornákon, természetesen mi is igyekszünk a lehető leghamarabb bemutatni őket olvasóinknak.