A Tesco nagy dobása: új termékek a polcokon

Pénzcentrum2011. október 15. 08:07

A lakberendezési piacot - legalábbis annak egy részét - is meghódítaná Magyarországon a Tesco. Az áruházlánc látva a piacban rejlő lehetőségeket újabb termékvonallal bővíti az F&F divatmárka alatt futó kínálatát. Bár kétségtelen, hogy hazánkban is nagy népszerűségnek örvend a lakberendezés, azonban nagy kérdés, hogy mennyire tudja, vagy mennyire akarja felvenni a versenyt a Tesco az olyan nagy láncokkal, mint az IKEA, vagy a KIKA.

Új termékvonallal bővíti kínálatát a hazánkban már néhány éve jelen lévő F&F divatmárka, melynek kizárólagos forgalmazója a Tesco. Az áruházlánc vélhetően jó piaci potenciált lát a különböző lakberendezési termékekben, így az F&F HOME fantázianév alatt mindenféle otthonszépítő kellékeket hoznak forgalomba. A választék elsősorban lakberendezési kiegészítőket foglal magába, így a bútorok nem szerepelnek a palettán. Ugyanakkor a különböző ágyneműk, párnák, képkeretek, étkészletek, lámpák és fürdőszobai kellékek jelentős választéka megtalálható a kínálatban.

 


A lakberendezési piacban valószínűleg vannak még lehetőségek, legalábbis ezt támasztják alá azok a felmérések, amelyek szerint a szórakozás és utazás után a lakással kapcsolatos vásárlások vannak az európaiak kiadásainak élen. A lakással kapcsolatos kiadások széles körben kedveltek Európában: a vizsgált országok szinte mindegyikében második helyen állnak az összevetésben. A közép-kelet-európai országok mindig is szívesen szánták kiadásaik jelentős részét lakberendezési cikkekre. Ezekben az országokban a középosztály a nyugati szintet megközelítő életmódot folytat: az otthon alapvető kényelme tapintható fokmerője ennek a törekvésnek - derül ki a Cetelem Körkép 2011 című európai felmérésből.

Ugyanakkor valószínűleg a Tesco belátható időn belül nem tudja és nem is akarja felvenni a versenyt a nagy lakberendezési áruházakkal, mint például az IKEA vagy a KIKA. Bár kétségtelen, hogy a hipermarketlánc egységei szerte Magyarországon megtalálhatóak, így a vásárlók széles körét érhetik el az új termékvonallal, azonban a jól bejáratott lakberendezési hálózatokkal aligha tudják felvenni a versenyt. A nagy lakberendezési láncok választéka ugyanis jóval szerteágazóbb, s kínálatukban ugyanúgy megtalálhatóak a megfizethető otthonszépítő kellékek, mint az F&F bővített termékpalettáján.

JÓL JÖNNE 1 MILLIÓ FORINT?

Amennyiben 1 millió forintot igényelnél 36 hónapos futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 33 952 forintos törlesztővel az UniCredit Bank nyújtja (THM 14,41 %), de nem sokkal marad el ettől a CIB Bank 33 972 forintos törlesztőt (THM 14,45%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)

 

 

Címkék: